Gå til innhold

Kan man bli syk av å suge for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er det jeg lurer på. Jeg gjør det litt mye så jeg vil helst ikke bli syk. Om svaret er ja. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette`?

Anonymkode: f4380...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg lurer på. Jeg gjør det litt mye så jeg vil helst ikke bli syk. Om svaret er ja. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette`?

Snakker vi om drops nå?

Anonymkode: 2cc20...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Risikoen for å bli smittet er vel først og fremst stor hvis man har mange ulike partnere, ikke om man suger den samme partneren mange ganger. Det er forresten litt rart at det er mange flere menn enn kvinner som får kreft i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Gargamel skrev:

Risikoen for å bli smittet er vel først og fremst stor hvis man har mange ulike partnere, ikke om man suger den samme partneren mange ganger. Det er forresten litt rart at det er mange flere menn enn kvinner som får kreft i halsen.

Har ikke satt meg så grundig inn i statistikken. - Men godt for partneren da, at det først og fremst gjelder ved nye partnere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Bare meg som finner det litt tvilsomt at denne tråden av alle ting ligger på "ernæring"? :P 

Men er det ikke mye næring i d e t da, hehe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Men er det ikke mye næring i d e t da, hehe? 

Hehe, det var det jeg lurte på om var hensikten med at tråden lå akkurat her ;)

Finner ikke d e t i noen matvaretabell akkurat, men ville anta at det hadde et næringsinnhold :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Bare meg som finner det litt tvilsomt at denne tråden av alle ting ligger på "ernæring"? :P 

Det nyeste innen lavkarbo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hehe, det var det jeg lurte på om var hensikten med at tråden lå akkurat her ;)

Finner ikke d e t i noen matvaretabell akkurat, men ville anta at det hadde et næringsinnhold :P 

Hehe, som Morsan skriver; lavkarbo! 

Kjekt å vite jeg som bør spise lavkarbo😝😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cilie skrev:

Hehe, som Morsan skriver; lavkarbo! 

Kjekt å vite jeg som bør spise lavkarbo😝😂

Da har jeg for ordens skyld gjort regnestykket.

Inneholder rundt 5-10% protein. Mengde kan vel variere fra 5-20 ml.

Det vil si at man inntar fra 0,25-2 gram protein, og fra 1-8 kcal pr gang.

Man skal med andre ord være ganske ivrig og ha en mann med evnen til å gjøre det mange ganger pr dag hvis det skal bidra til noe vesentlig proteininntak på en lavkarbodiett :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Da har jeg for ordens skyld gjort regnestykket.

Inneholder rundt 5-10% protein. Mengde kan vel variere fra 5-20 ml.

Det vil si at man inntar fra 0,25-2 gram protein, og fra 1-8 kcal pr gang.

Man skal med andre ord være ganske ivrig og ha en mann med evnen til å gjøre det mange ganger pr dag hvis det skal bidra til noe vesentlig proteininntak på en lavkarbodiett :P  

Hehe, du altså! Det fins vel noen menn med de egenskapene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Har ikke satt meg så grundig inn i statistikken. - Men godt for partneren da, at det først og fremst gjelder ved nye partnere ;) 

Ja., vi må unngå at det brer seg en oppfatning om at det er farlig i faste forhold.

20 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Da har jeg for ordens skyld gjort regnestykket.

Inneholder rundt 5-10% protein. Mengde kan vel variere fra 5-20 ml.

Det vil si at man inntar fra 0,25-2 gram protein, og fra 1-8 kcal pr gang.

Man skal med andre ord være ganske ivrig og ha en mann med evnen til å gjøre det mange ganger pr dag hvis det skal bidra til noe vesentlig proteininntak på en lavkarbodiett :P  

Jeg merker jeg blir litt uvel av det regnestykket....

Til TS: Bruk kondom eller unngå å ha mange ulike partnere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, issomethingwrong skrev:

Da har jeg for ordens skyld gjort regnestykket.

Inneholder rundt 5-10% protein. Mengde kan vel variere fra 5-20 ml.

Det vil si at man inntar fra 0,25-2 gram protein, og fra 1-8 kcal pr gang.

Man skal med andre ord være ganske ivrig og ha en mann med evnen til å gjøre det mange ganger pr dag hvis det skal bidra til noe vesentlig proteininntak på en lavkarbodiett :P  

Mao: Ekstra slankende! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selve kuken, men sæden inneholder faktisk mye protein ;) Det jeg lurte på var egentlig bare om man kunne få munnklamydia av å suge på den? Jeg suger så mange hele tiden, det var derfor jeg lurte, og dette er ikke en tulletråd. Grunnen til at jeg la den her under ernæringer var fordi jeg dessverre er utestengt fra kvinneguiden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, vikki18 skrev:

Ikke selve kuken, men sæden inneholder faktisk mye protein ;) Det jeg lurte på var egentlig bare om man kunne få munnklamydia av å suge på den? Jeg suger så mange hele tiden, det var derfor jeg lurte, og dette er ikke en tulletråd. Grunnen til at jeg la den her under ernæringer var fordi jeg dessverre er utestengt fra kvinneguiden.  

Google sier at man kan få både klamydia og gonoré i halsen. I tillegg kan man få hiv, herpes og sikkert i prinsippet utallige andre sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, vikki18 said:

Ikke selve kuken, men sæden inneholder faktisk mye protein ;) Det jeg lurte på var egentlig bare om man kunne få munnklamydia av å suge på den? Jeg suger så mange hele tiden, det var derfor jeg lurte, og dette er ikke en tulletråd. Grunnen til at jeg la den her under ernæringer var fordi jeg dessverre er utestengt fra kvinneguiden.  

Du høres en smule løs ut, om jeg får si.

Anonymkode: c7303...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Det kan man si ja, men det er også det jeg  tjener penger på.

Anonymkode: f4380...f73

Er det noe du må gjøre da?

Anonymkode: c7303...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...