Gå til innhold

Sprukket trommehinne


Pija30

Anbefalte innlegg

Jeg fikk konstatert sprukket trommehinne på fredag, da jeg hadde fått et fremmedlegeme langt inn i øregangen. Jeg føler at jeg har en stor dott,og at venstresiden av hodet er lqngt under vann.. Når vil dette bli bedre???? Hvorfor er det sånn?? Kan jeg tene crosfit og handball nå?? Kan jeg snyte meg?(er forkjøla) håper på raskt svar

Endret av Pija30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å ta en telefon til ørelegen som har sett øret ditt. Jeg vil påstå at han/hun er best skikket til å svare på disse spørsmålene. Du kan evt. prøve å snyte deg forsiktig så fremst det ikke er ubehagelig. Men som sagt; ta kontakt med legen din ang. dette. Eventuelt så skriver du ned alt det du måtte lure på slik at du husker det.

Anonymkode: cc0bb...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...