Gå til innhold

Trening uke 39


påskelilje

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
15 minutter siden, påskelilje skrev:

En kan jo se hvor fort en har løpt hver km uten Premium-versjon? Foreløpig gidder jeg ikke oppgradere, synes det funker helt fint uten. Men nå løper jeg ikke for å slå noen verdensrekorder heller da :lol:

Men jeg glemmer som regel å sette den på pause når jeg stopper. For eksempel i går var jeg på tur med ei venninne og 12-åringen, og da satte vi oss ned på toppen og drakk kaffe og spiste niste i sola - kanskje i 45 minutter (hadde ikke oppe mobilen, så jeg vet ikke hvor lenge vi satt der) - så den kilometeren tok jo vanvittig lang tid da, når jeg glemte å sette Endomonodoen på pause :D

Kanskje det finnes en funksjon på den som stopper tellingen automatisk hvis en står stille?

Egentlig er førsteinntrykket mitt at det ikke er mye vits i å oppgradere. Man kan bli oppdatert pr km, men med premium kan man bli oppdatert pr 100m om man vil. Nytteverdien av det er minimal for de fleste, men det kan være andre ting jeg ikke har sett på enda.

Det finnes en innstilling som setter på pause når man står i ro, også i basisversjonen. Det kan være lurt å sette på pause for å spare batteri om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Gargamel skrev:

Egentlig er førsteinntrykket mitt at det ikke er mye vits i å oppgradere. Man kan bli oppdatert pr km, men med premium kan man bli oppdatert pr 100m om man vil. Nytteverdien av det er minimal for de fleste, men det kan være andre ting jeg ikke har sett på enda.

Det finnes en innstilling som setter på pause når man står i ro, også i basisversjonen. Det kan være lurt å sette på pause for å spare batteri om ikke annet.

Jeg fant ut av den innstillingen. Så neste gang jeg er ute, vil det da bli fratrekk for kaffepause :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...