Gå til innhold

Trening uke 40


påskelilje

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
2 timer siden, påskelilje skrev:

Må spørre om noe annet: Testet ut Endomondoen på små bevegelser på fredag. 12-åringen og jeg gikk en tur i byen, og så havnet vi på en lekeplass. Med vilje tenkte jeg på hele tiden at jeg skulle bevege meg mens vi var der - så jeg vimset rundt der, omtrent uten å stanse, i krimskrams på den lekeplassen. Da jeg sjekket Endomondoen etterpå hadde den ikke registrert mine runder rundt buskene, benken, rundt og rundt på en karusell etc - men bare laget en rundsløyfe på lekeplassen. Så da er den ikke så supernøye på alle bevegelser? Ikke at det har så himla mye å si altså!

Har du på autopause? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Gargamel skrev:

Har du på autopause? 

Ja. Burde sikkert ha slått den av da jeg skulle teste  småbevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk vi ny trener. Hun kjørte en tøff time med sirkeltrening. Greide nesten ikke å løfte armene rett etterpå (er jo ikke i min beste form nå) 

Liker sirkeltrening, dette lover godt. Første gang på lenge at jeg er fornøyd med meg selv og innsatsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, emilie321 skrev:

Idag fikk vi ny trener. Hun kjørte en tøff time med sirkeltrening. Greide nesten ikke å løfte armene rett etterpå (er jo ikke i min beste form nå) 

Liker sirkeltrening, dette lover godt. Første gang på lenge at jeg er fornøyd med meg selv og innsatsen. 

Så bra! Kjempeflott at du får til trening selv om du ikke har det så greit for tiden!

Veldig inspirerende å skrive her og se hva vi får til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg bodde hos kjæresten i høstferieuka og glemte ta med meg brikken til Evo. Derfor ingen trening på treningsstudio. Det ble heller jogging opp og ned Akerselva et par ganger + en gåtur på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg bodde hos kjæresten i høstferieuka og glemte ta med meg brikken til Evo. Derfor ingen trening på treningsstudio. Det ble heller jogging opp og ned Akerselva et par ganger + en gåtur på søndag.

Bør kanskje legge til at det blir 20 min gåing hver dag utenom dette også, siden jeg har bilen parkert langt borti huttiheita :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2016 den 19.58, påskelilje skrev:

Supert! Fint at vi kan inspirere hverandre :-)

Jeg valgte lilla med litt turkis på: https://www.runnerinn.com/løping/asics-gel-nimbus-18/135935957/p

Håper det går greit med leveringen, at de virkelig kommer. Er litt skeptisk til å kjøpe på nett (har vært og prøvd i butikk altså, selv om det er litt kjipt for butikken at jeg gjør det...), men det ble faktisk 600 kr billigere å kjøpe dem på nett. Så da gjorde jeg det.

Har du funnet ut av om det er toll på skoene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/9/2016 at 9:16 PM, Gargamel said:

11 000 kcal om dagen...det var en inspirerende treningsvideo. Jeg har litt å jobbe med der.

Ja, virket som han syntes spisingen var mer anstrengende enn treningen.

Anonymkode: 84f31...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente i 1 time med den nye treneren igår, hun kjørte meg hardt. Etter 1 time så hun at jeg var kjempe sliten. Svetten rant. Fikk da beskjed om å gå i garderoben.  Hun er så flink til å presse meg, hun får meg til å yte mitt aller beste. Idag er jeg kjempe støl, nesten i overkant. Godt å kjenne at kroppen fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, cilie skrev:

Har du funnet ut av om det er toll på skoene? 

Nei, de er ikke kommet ennå. Sporingen viser at de ankom Tyskland i går :-)

Men jeg har lest en del om toll, og det virker som om det ikke er toll på sko. Så vi får nå se hvordan det går når jeg skal hente dem. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, emilie321 skrev:

Trente i 1 time med den nye treneren igår, hun kjørte meg hardt. Etter 1 time så hun at jeg var kjempe sliten. Svetten rant. Fikk da beskjed om å gå i garderoben.  Hun er så flink til å presse meg, hun får meg til å yte mitt aller beste. Idag er jeg kjempe støl, nesten i overkant. Godt å kjenne at kroppen fungerer. :)

Så bra! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Xtra skrev:

I høstferien ble det ingen ordinær trening. Imidlertid gikk jeg nærmere 200.000 skritt og flere tusen høydemeter :rolleyes:

200.000 skritt???!!!!!!

WOW! Er mektig imponert over deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Wednesday, October 12, 2016 den 13.19, cilie skrev:

Har du funnet ut av om det er toll på skoene? 

I går kom skoene! Kjempelekre! Skal ut og prøve dem i formiddag (har fri).

Men.... det var 146 kr i toll OG 274 kr i mva å betale.... så jeg sparte vel bare en 50 lapp eller muligens 100 kr på å kjøpe dem på nettet...

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, påskelilje skrev:

I går kom skoene! Kjempelekre! Skal ut og prøve dem i formiddag (har fri).

Men.... det var 146 kr i toll OG 274 kr i mva å betale.... så jeg sparte vel bare en 50 lapp eller muligens 100 kr på å kjøpe dem på nettet...

:-(

Sånn kan det gå. ;) Håper du blir fornøyd med skoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Sånn kan det gå. ;) Håper du blir fornøyd med skoene!

Jaja... fælt so en lærer tå slikt, hadde nok svigermor sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

I går kom skoene! Kjempelekre! Skal ut og prøve dem i formiddag (har fri).

Men.... det var 146 kr i toll OG 274 kr i mva å betale.... så jeg sparte vel bare en 50 lapp eller muligens 100 kr på å kjøpe dem på nettet...

:-(

OK! Håper du blir fornøyd. Jeg har lyst på de rosa, men da kjøper jeg kanskje like gjerne i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cilie skrev:

OK! Håper du blir fornøyd. Jeg har lyst på de rosa, men da kjøper jeg kanskje like gjerne i butikk.

Det ble ny rekord på 5 km i dag med de nye skoene! Kremt... løypa hadde nok mest å si, den var mye flatere enn der jeg pleier å løpe. Men gøy likevel! Kjempegode sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, påskelilje skrev:

Det ble ny rekord på 5 km i dag med de nye skoene! Kremt... løypa hadde nok mest å si, den var mye flatere enn der jeg pleier å løpe. Men gøy likevel! Kjempegode sko!

Godt å høre at du liker dem - jeg elsker mine! :) Har kjøpt meg pigg-joggesko av samme merke, annen modell da, de er knallfine også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Det ble ny rekord på 5 km i dag med de nye skoene! Kremt... løypa hadde nok mest å si, den var mye flatere enn der jeg pleier å løpe. Men gøy likevel! Kjempegode sko!

Bra jobbet! Moro med nye sko. Går nok for Nimbus igjen jeg og, etter å ha brukt Mizuno en tid. Nimbus er veldig godt dempet, og det tror jeg trengs nå... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...