Gå til innhold

Merkelige smerter...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har noen merkelige smerter og tak i underlivet. Kjennes litt ut som mensmurring/eggløsning, men var ferdig med mens for 2 dager siden. Har hatt regelmessig mens etter fødsel, men har pcos. Fikk diagnosen ved 16 års alder og er nå 39 år. 

Har også litt smerter i siden, venstre som kan minne om området nyrene. Føler meg småkvalm og slapptrøtt, og har også begynt med noe nattsvetting. Forstår ikke helt hva dette kan være... Nyrebekkenbetennelse tror jeg ikke, da jeg har hatt det såpass mye tidligere og syns ikke smertene ligner noe. En del slim fra underlivet, det har jeg slitt med i 16 måneder siden fødselen til mitt barn.

Anonymkode: cd2b6...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg ville også ha tenkt på nyrebekkenbetennelse. Det er altså akutte smerter du har fått to dager etter avsluttet menstruasjon? Litt for tidlig for eggløsning. Vanskelig å komme med andre forslag uten å undersøke deg. Jeg synes du kan se det an, men øker smertene, vil jeg anbefale deg å søke lege.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...