Gå til innhold

Rydder klesskapet og selger på finn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For dem som måtte være interessert: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=84549208

Jeg har endelig bestemt seg for å rydde skapene og skuffene sine. Her skjuler det seg mye skatter, både billig og dyrt som jeg har satt sammen til 3 store forundringspakker, bestående av alt fra bikinier til bukser, til treningstøy og når nå kulden kommer krypende, varme deilige gensere i cashmire.

3 forundringspakker av kroner 10 000 stk. Her er det førstemann til mølla.
1 Superduper designer forundringspakke av kroner 17 500.
 

Anonymkode: 0c6c3...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Lillemus skrev:

Den finn-annonsen kan umulig være seriøs? Må være noen som vil henge henne ut.

Og HVIS den faktisk skulle være seriøs, tror jeg at jeg hadde tenkt meg om 14 ganger før jeg betalte 10000 kroner for noe jeg ikke visste hva inneholdt?! "Foruindringspakke"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Og HVIS den faktisk skulle være seriøs, tror jeg at jeg hadde tenkt meg om 14 ganger før jeg betalte 10000 kroner for noe jeg ikke visste hva inneholdt?! "Foruindringspakke"?

Som tydeligvis inneholder treningstøy som har vært brukt helt innerst mot kroppen og svettet ut? Nah, jeg tror jeg står over gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For dem som måtte være interessert: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=84549208

Jeg har endelig bestemt seg for å rydde skapene og skuffene sine. Her skjuler det seg mye skatter, både billig og dyrt som jeg har satt sammen til 3 store forundringspakker, bestående av alt fra bikinier til bukser, til treningstøy og når nå kulden kommer krypende, varme deilige gensere i cashmire.

3 forundringspakker av kroner 10 000 stk. Her er det førstemann til mølla.
1 Superduper designer forundringspakke av kroner 17 500.
 

Anonymkode: 0c6c3...e1b

Selv om jeg har sett ett eller annet om klessalget hennes i en nettavis var jeg sikker på at denne annonsen var fleip. Helt til jeg så bloggen: http://mariahoili.blogg.no/1476864916_19102016.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte søke på hva "NLP" var, etter å ha sett øverst på bloggen (hun er "utdannet innen tankestrukturer"?!)

Det førte meg hit: http://dncf.no/hva-er-nlp/

Jeg lurer på om jeg er den eneste som har lest det aller siste avsnittet på den siden?  Det inneholder i hvert fall en setning som får meg til å lure veldig: "Du kan ikke ikke bruke de erfaringsbaserte ferdighetene og de vil komplettere enhver annen utdanning og erfaring."

Nå er det kanskje slik at to nektelser ("ikke ikke") betyr at begge faller bort.  Men jeg er fortsatt litt i tvil om tolkningen av første del av den setningen - og hvordan i huleste går det an å legge ut en "Vi kan gjøre deg til et bedre menneske"-side uten å lese korrektur?    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, laban skrev:

 

"Du kan ikke ikke bruke de erfaringsbaserte ferdighetene og de vil komplettere enhver annen utdanning og erfaring."

 

Jeg har lest setningen flere ganger, men får ikke helt fatt på den, hverken med eller uten ett eller flere "ikke". For noe pøselvev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg har lest setningen flere ganger, men får ikke helt fatt på den, hverken med eller uten ett eller flere "ikke". For noe pøselvev.

Alternativt pølsevev. Bør lese korrektur når jeg kritiserer andre, i det minste ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte aldri at dette kanskje bare var tull (sier kanskje mest om meg :P ), men jeg reagerte på brukte bikinier og å bruke 10000 kr på noe du ikke vet hva er. Folk er rare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Alternativt pølsevev. Bør lese korrektur når jeg kritiserer andre, i det minste ;).

Haha - jeg så ikke før nå at du hadde skrevet feil. Leste glatt pølsevev :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe merkelig å selge brukte klær, men dette opplegget var jo meget rart. Når det er sagt, fy for noen stygge kommentarer hun får på bloggen sin om dette :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Trine skrev:

Jeg tenkte aldri at dette kanskje bare var tull (sier kanskje mest om meg :P ), men jeg reagerte på brukte bikinier og å bruke 10000 kr på noe du ikke vet hva er. Folk er rare!

Jeg skulle sannelig klart å få mye ut av 10.000,- i butikken, men aldri om jeg hadde kjøpt noe brukt til den prisen! Måtte ha vært en bunad i tilfelle. Ikke en dunge "hverdagstøy" og treningstøy nei og i alle fall ikke brukte bikinier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Det er jo ikke noe merkelig å selge brukte klær, men dette opplegget var jo meget rart. Når det er sagt, fy for noen stygge kommentarer hun får på bloggen sin om dette :-(

Hun er tydeligvis en omdiskutert dame (jeg aner ikke hvem hun er...) etter kommentarene å dømme, men jeg er enig med deg i at det var mye stygt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg skulle sannelig klart å få mye ut av 10.000,- i butikken, men aldri om jeg hadde kjøpt noe brukt til den prisen! Måtte ha vært en bunad i tilfelle. Ikke en dunge "hverdagstøy" og treningstøy nei og i alle fall ikke brukte bikinier!

Jeg hadde nok ikke fått så mye, men jeg skulle lett klart å svi av 10.000 på klær, i den rette butikken :D Men 10.000 for en forundringspakke med brukte klær, det er jo bare galskap. Og treningstøy og bikinier....æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trine skrev:

Jeg hadde nok ikke fått så mye, men jeg skulle lett klart å svi av 10.000 på klær, i den rette butikken :D Men 10.000 for en forundringspakke med brukte klær, det er jo bare galskap. Og treningstøy og bikinier....æsj!

Etter en stund hæler jeg jo nesten ikke bruke mitt eget treningstøy engang så utsvettet, utbrukt og utvasket som det blir... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Etter en stund hæler jeg jo nesten ikke bruke mitt eget treningstøy engang så utsvettet, utbrukt og utvasket som det blir... 

Jeg ville heller ikke kjøpt pakker med brukte klær, av en hel rekke årsaker.

Når det er sagt, har jeg inntrykk av at disse bloggerne svært sjelden rekker å ha klærne sine lenge nok til at de blir noe i nærheten av utbrukt eller utvasket.  Det virker som om de lever i en verden der klær har en holdbarhet på linje med fersk fisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lillemus skrev:

Hun er tydeligvis en omdiskutert dame (jeg aner ikke hvem hun er...) etter kommentarene å dømme, men jeg er enig med deg i at det var mye stygt der.

Jeg aner heller ikke hvem hun er. Tror ikke jeg gidder å finne det ut heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Etter en stund hæler jeg jo nesten ikke bruke mitt eget treningstøy engang så utsvettet, utbrukt og utvasket som det blir... 

Ikke sant! Æsj, av en eller annen grunn så kom jeg nå på den utrolig ekle låne-blokkfølyta på barneskolen. Som jeg hatet den! Men brukt treningstøy og bikinier er fortsatt værre, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...