Gå til innhold

Rydder klesskapet og selger på finn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, laban skrev:

Jeg ville heller ikke kjøpt pakker med brukte klær, av en hel rekke årsaker.

Når det er sagt, har jeg inntrykk av at disse bloggerne svært sjelden rekker å ha klærne sine lenge nok til at de blir noe i nærheten av utbrukt eller utvasket.  Det virker som om de lever i en verden der klær har en holdbarhet på linje med fersk fisk. 

Det er sant. En del av dem får vel en tøy også for å blogge om det... Tydeligvis ikke et tapsprosjekt dette klessalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Thursday, October 20, 2016 den 15.00, Lillemus skrev:

Hun er tydeligvis en omdiskutert dame (jeg aner ikke hvem hun er...) 

Det ante ikke jeg heller, men jeg hørte noen minutter Are & Odin på bilradioen i dag, og ble dermed orientert om at hun er datteren til eieren av Europris og altså "milliardærarving".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Det ante ikke jeg heller, men jeg hørte noen minutter Are & Odin på bilradioen i dag, og ble dermed orientert om at hun er datteren til eieren av Europris og altså "milliardærarving".

 

Det var jeg faktisk klar over. Om jeg bruker betegnelsen "typisk nyrik" er det vel jeg som er snobbete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...