Gå til innhold

Face


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i det siste hatt noen merkelige opplevelser på facebook. Får notifications som "Simen har nå godtatt din venneforespørsel", uten at jeg har spurt. Har også fått meldinger fra folk som spør om vi kjenner hverandre siden jeg har lagt dem til. Helt sikkert på at jeg ikke har kommet borti friendrequest ved en feiltagelse, har ikke vært inne på sida dems engang. 

Noen som har noen gode råd, utover å bytte passord?

Anonymkode: 6c885...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Sjekk om disse har mange venner, antagelig har de ikke det og er nye på Facebook. Jeg vil anta at noen andre har forslått deg som venn til dem og de svarer ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mrxx skrev:

Sjekk om disse har mange venner, antagelig har de ikke det og er nye på Facebook. Jeg vil anta at noen andre har forslått deg som venn til dem og de svarer ja. 

Mrxx - sjeldent syn!. Welcome back! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.11.2016 at 0:41 PM, Xtra said:

Mrxx - sjeldent syn!. Welcome back! :)

 

Hei Xtra:-) ett sjeldent syn ja, men noe welcome back er det nok ikke i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...