Gå til innhold

Trening uke 42


Lillemus

Anbefalte innlegg

7 timer siden, påskelilje skrev:

Ja, jeg vet jeg må passe meg. Det ble for mye med tre løpinger på ett døgn (tirsdag ettermiddag, onsdag formiddag og onsdag ettermiddag). Da var jeg helt gåen. Men ikke verre enn at jeg begynte å få lyst på en tur igjen på fredagen, men ventet til søndagen med å løpe altså.

Planene denne uka er badminton i kveld, løping i morgen og onsdag, og så en løpetur til helga. Har kommet helt ut av det med styrketrening :-(

Kjæresten var helt vill i sommer like etter at vi begynte å jogge sammen og tok et par raskere turer på egenhånd - i sko med for dårlig demping. Dette var i månedsskiftet juni/juli og det er først nå han begynner å få skikk på leggene igjen. :wacko: Så pass på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
På 23.10.2016 den 15.18, Lillemus skrev:

Mandag - 40 min styrketrening

Tirsdag - 2,3 km / 33 min, rusletur med kameraet før jobb :)

Torsdag - 4 km / 30:41 min, joggetur med kjæresten

Lørdag - 4,7 km / 1t 19 min på hytta, i terrenget så da går det ikke så fort, men man får brukt muskler man ikke bruker når man går på vei

Søndag - 4,14 km / 29:51 min, joggetur med kjæresten

 

Forrige uke ble det 2 turer på treningstudio og tur i marka både lørdag og søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, October 24, 2016 den 11.08, Gargamel skrev:

Utrolig hvordan du drar i vei :-)

Husk at når det gjelder løping er det litt risikabelt å øke treningsmengden for fort, så du får ta det med ro hvis du får vondt noe sted.

Funket fint å løpe i dag og! Ikke noe vondt i beina. Ny rekord på 5 km: 35.34 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, påskelilje skrev:

Funket fint å løpe i dag og! Ikke noe vondt i beina. Ny rekord på 5 km: 35.34 😁😁😁

Gratulerer 👍. Det er bra fremgang på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Gratulerer 👍. Det er bra fremgang på deg:)

Takk :-) Nå skal jeg ikke løpe noe før lørdag. Har funnet ut at det er grusomt å løpe rett etter middag. Gjorde det to tirsdager på rad. Fryktelig tungt. Beste tidspunkt er et par timer etter frokost :-) Eller seint på kvelden.

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, påskelilje skrev:

Takk :-) Nå skal jeg ikke løpe noe før lørdag. Har funnet ut at det er grusomt å løpe rett etter middag. Gjorde det to tirsdager på rad. Fryktelig tungt. Beste tidspunkt er et par timer etter frokost :-) Eller seint på kvelden.

Vi løper før middag på torsdager (blir ikke i dag da kjæresten er bortreist), da spiser jeg en skyr med nøtter og rosiner før jeg drar fra jobb, det blir ca. halvannen time før vi løper ut. Når jeg kommer hjem er det bare å hoppe i løpetøyet og så løper vi en tur og deretter er det dusj og en enkel middag. Ofte tar vi bare speilegg eller kokte egg. :) Veldig greit etter en løpetur da kroppen gjerne vil ha proteiner. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎27‎.‎10‎.‎2016 den 7.08, Lillemus skrev:

Vi løper før middag på torsdager (blir ikke i dag da kjæresten er bortreist), da spiser jeg en skyr med nøtter og rosiner før jeg drar fra jobb, det blir ca. halvannen time før vi løper ut. Når jeg kommer hjem er det bare å hoppe i løpetøyet og så løper vi en tur og deretter er det dusj og en enkel middag. Ofte tar vi bare speilegg eller kokte egg. :) Veldig greit etter en løpetur da kroppen gjerne vil ha proteiner. :) 

Det var lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...