Gå til innhold

Kvinner som voldtar menn


Kanonføde

Anbefalte innlegg

Hvordan skjer dette? Jeg tenker ikke på ereksjon (jfr. det liddli "morsomme" showet), men hvorfor klarer kvinner å gjøre dette, når menn i de aller fleste tilfeller er fysisk overlegne? Er de neddopet på alkohol eller andre stoffer? Truer med skytevåpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått veldig mange ganger frem og tilbake med meg selv rundt hvorvidt jeg skulle skrive dette. 

Fikk uheldigvis svaret på dette spørsmålet da jeg var 19 år gammel. 

Man skulle intuitivt tro (og det tenkte jeg også før dette) at det var fysisk umulig for en kvinne å seksuelt misbruke en mann (av hensyn til ereksjon). Det er imidlertid forskjell på å "fysisk" ville ha sex og emosjonelt ville det. En kvinne kan fysisk drive nokså overbevisende "argumentasjon" og man kan bli fysisk tent, men likevel føle at det man gjør er fullstendig feil og emosjonelt helt galt. Jeg sa mange ganger at jeg ikke ville. Men fikk en oppfatning av at jeg ikke hadde noe valg. 

Voldtekt er feil ord, men at kvinner kan misbruke menn seksuelt er helt åpenbart. Jeg hadde det jævlig i ganske lang tid etterpå og det hjalp ikke med venner som sa "slutt å klage, tenk hvor heldig du var som hadde sex". Når man er i tenårene ser jeg selvsagt hvordan de tenkte, men man må nesten ha vært der for å helt greie å forstå problemstillingen. 

Ok, det var mitt mest personlige innlegg ever på dol. Trenger ikke bli noen stor debatt ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på der hvor det er fysisk makt eller "alvorlige" trusler... men jeg har ikke satt meg inn i voldtektsbegrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Kanonføde skrev:

Tenkte mer på der hvor det er fysisk makt eller "alvorlige" trusler... men jeg har ikke satt meg inn i voldtektsbegrepet.

Det er nok svært uvanlig. I en slik situasjon er nok ereksjon umulig. 

Tror mer det skjer som jeg beskrev. Ikke at det var voldtekt som sådan, men det er nok det vanligste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg tipper det er snakk om tilfeller hvor mannen en veldig beruset. 

Man trenger ikke være bevisstløs i ordets egentlige forstand, så lenge man ikke er i stand til å gjøre motstand. I den kjente gjengvoldtektssaken var offeret tilsynelatende (på bildene) aktivt og brukte dessuten telefonen. De tre mennene ble frikjent pga dette, men fagdommerne ville dømme skyldig. Altså tenker jeg det mest sannsynlig burde regnes som voldtekt.

Jeg regner med at en jente i teorien kan dømmes hvis hun har sex med en mann som er overstadig beruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 23.10.2016 den 20.55, Kanonføde skrev:

Hvordan skjer dette? Jeg tenker ikke på ereksjon (jfr. det liddli "morsomme" showet), men hvorfor klarer kvinner å gjøre dette, når menn i de aller fleste tilfeller er fysisk overlegne? Er de neddopet på alkohol eller andre stoffer? Truer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
På 23.10.2016 den 20.55, Kanonføde skrev:

Hvordan skjer dette? Jeg tenker ikke på ereksjon (jfr. det liddli "morsomme" showet), men hvorfor klarer kvinner å gjøre dette, når menn i de aller fleste tilfeller er fysisk overlegne? Er de neddopet på alkohol eller andre stoffer? Truer med skytevåpen?

Jeg har vanskelig for å se for meg at dette er mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har vanskelig for å se for meg at dette er mulig. 

Hva om hun gjør ting med en mann som sover? Det trenger ikke være samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Gargamel skrev:

Hva om hun gjør ting med en mann som sover? Det trenger ikke være samleie.

Oj sann, da er jeg ei dame som voldtar i så fall :o

Jeg gjør ofte det med kjæresten på morgenen i helger uten å spørre om lov :o

Glad han ikke har anmeldt meg ;)

Men jeg skjønner hva du mener. Forskjell på en kjæreste og en ukjent. Jeg har selv opplevd det . Mange år siden. Husker jeg sa nei mange ganger, at kroppen var dau og at det gikk rundt og rundt i hodet på meg. Var full og hadde sovnet på et nachspill. Jeg var gift, sa nei jeg er gift, gjentatte ganger. Han ga seg til slutt når han forsto at det ikke var noe respons. 

Jeg har ikke tenkt på det som voldtekt, men egentlig var det vel det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 minutter siden, Trine skrev:

 En kvinne kan vel lett misbruke en mann seksuelt, som Gargamel skriver, det trenger ikke være samleie. Seksuell misbruk er voldtekt.

Enig i det når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Enig i det når jeg tenker meg om.

Men du kan ta det helt med ro, det er neppe misbruk det du gjør med samboeren din i helgene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
3 minutter siden, Trine skrev:

Men du kan ta det helt med ro, det er neppe misbruk det du gjør med samboeren din i helgene :D

He he, etter reaksjonen å dømme er det tvert i mot. Nei, tror ikke jeg har noe å frykte. Det skjer ikke kl. 7.00 på morgenen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 minutter siden, Trine skrev:

Men du kan ta det helt med ro, det er neppe misbruk det du gjør med samboeren din i helgene :D

Han er foressten ikke samboeren min :) Vi har vært kjærester i 3 år og vi kommer ikke til å bli samboere med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Han er foressten ikke samboeren min :) Vi har vært kjærester i 3 år og vi kommer ikke til å bli samboere med det første :)

Nei, jeg kom på det, men det var litt for sent :) Hodet er på ferie eller noe sånt nå så det blir noe rot i alt jeg skriver ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Trine said:

Nei, jeg kom på det, men det var litt for sent :) Hodet er på ferie eller noe sånt nå så det blir noe rot i alt jeg skriver ;) 

Ja mitt og, liksom sånn ferie-hode, vel, hehehe... ja, sånn kan det gå... snart jul er det og, skal du bake krumkaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Ja mitt og, liksom sånn ferie-hode, vel, hehehe... ja, sånn kan det gå... snart jul er det og, skal du bake krumkaker?

Greit med feriehode helt til man skal få med seg noe man leser eller formulere et fornuftig svar. Jaja, nei du, her blir der ingen krumkaker. Hva med deg? Disker du opp med 7 sorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Trine said:

Greit med feriehode helt til man skal få med seg noe man leser eller formulere et fornuftig svar. Jaja, nei du, her blir der ingen krumkaker. Hva med deg? Disker du opp med 7 sorter?

Trenger ikke svare fornuftig når det ikke er noe tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kanonføde skrev:

Trenger ikke svare fornuftig når det ikke er noe tema.

Nei, i denne tråden var det ganske lett å svare ;) Bortsett fra at jeg ikke helt klarte holde styr på Nickløs sin sivilstatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...