Gå til innhold

Kvalm og oppkast i flere måneder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei igjen! 

Ting har blitt mye bedre heldigvis! Kaster ikke opp lenger og formen er generelt ekstremt mye bedre.
Det var sannsynligvis virus på balansenerven og lavt immunforsvar som førte til at det varte så ekstremt lenge, er fortsatt ikke helt frisk da det ser ut som jeg kan ha fått IBS eller lignende av å ha kastet opp i så lang periode, altså irritabel tarm, så holder en streng diett som er spesielt utformet for dette, men formen er veeeeldig mye bedre enn før og jeg har nesten ikke fravær fra skolen i forhold til i den perioden da jeg la ut dette innlegget.

Takk for alle tips, og generelt støtten!

 

På 18. desember 2016 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Funnet ut hva som er galt? Nå har det jo gått såpass lenge at jeg håper du føler deg bedre!

Anonymkode: 5fb71...ced

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...