Gå til innhold

Greit eller for mye?


kovakova

Anbefalte innlegg

Booket meg på både aerobic, styrketrening og zumba idag. Er det for mye på en dag eller går det greit en gang i blant? Skal ned mange kg, er 160 høy og ca 77 kg

 

skal ned 30 kg

Endret av kovakova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, kovakova skrev:

Booket meg på både aerobic, styrketrening og zumba idag. Er det for mye på en dag eller går det greit en gang i blant? Skal ned mange kg, er 160 høy og ca 77 kg

 

skal ned 30 kg

Hørtes mye ut, hva blir det igjen av deg om du går ned 30 kilo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hørtes mye ut, hva blir det igjen av deg om du går ned 30 kilo?

Har veid 46 kg før

 

og var da veldig fornøyd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, kovakova skrev:

Booket meg på både aerobic, styrketrening og zumba idag. Er det for mye på en dag eller går det greit en gang i blant? Skal ned mange kg, er 160 høy og ca 77 kg

 

skal ned 30 kg

Med mindre du er meget godt trent fra før er dette for mye for de fleste. Hva med å fordele treningen over flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kovakova skrev:

Er ganske vant til å trene selv om det ikke synes

En ting er å være vant til å trene, noe annet er å være i god form. Med mindre du vanligvis trenger mange timer pr. uke er det antakelig lite fornuftig å trene tre timer på en dag. Dette gjelder spesielt om du er overvektig, og dermed er mer utsatt for belastningsskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Xtra skrev:

En ting er å være vant til å trene, noe annet er å være i god form. Med mindre du vanligvis trenger mange timer pr. uke er det antakelig lite fornuftig å trene tre timer på en dag. Dette gjelder spesielt om du er overvektig, og dermed er mer utsatt for belastningsskader.

har trent av meg 15 kg og aldri fått noen som helst belastningsskader eller problemer. SÅ overvektig er jeg IKKE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er jo at jeg kan få kick på usunn mat etter så mye trening... men jeg må innstille meg på at jeg bare skal kjøpe en banan og melk etter trening og så rett hjem og lage middag. kyllingfilet, brokkoli og fullkornsris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et annet men er at det kan hende jeg orker ikke ta i, i zumbaen, etter så mye trening fra før. så spørs om det bare blir bortkastet trening med zumba etter styrke og aerobic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye trening på en dag. Og 47 kg på en voksen kvinne er veldig lite, du blir undervektig med den vekta. Kan du ikke heller gå for 55 kg, da er du godt innenfor normalvekt-området. Husk at du ikke er et barn lenger, men en voksen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...