Gå til innhold

Er du mye frustrert?


AnonymBruker

Er du mye frustrert?  

7 stemmer

  1. 1. Er du mye frustrert?

    • Ja
      4
    • Nei
      3
    • Midt i mellom ja og nei, dvs. litt frustrert, eller frustrert i perioder
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mye frustrert?

Anonymkode: 046d6...aae

Nei, med solid dose SSRI innabords blir jeg bare flat og likeglad.

Anonymkode: 4f08b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, med solid dose SSRI innabords blir jeg bare flat og likeglad.

Anonymkode: 4f08b...60a

Syns ikke frustrasjon fører til handling. Blir vel samme.

Anonymkode: 046d6...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert over tastaturet. På laptoppen min. Det var en svindyr laptop. Men fae3n så dårlig opplegg på tastaturet. Flere ganger kan jeg oppleve att talltastaturet må slås på selv om jeg gjorde det for bare noen minutter siden. Samtidig er styreputen ett sant helvette.

 

Utover dette er jeg ikke så frustrert. 1st world issues......

Anonymkode: 34188...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert akkurat nå ja.  Lurer på hvordan jeg skal kunne dra på besøk til dattera mi som får baby og bor utenfor Oslo.  Ikke funker toget og ikke funker bussen for meg og dessuten er det altfor bratt å komme seg fra stasjonen og hjem til henne.  Det frustrerer meg med nye førekortregler, manglende tilrettelegging på off transport og parkeringsplasser som akkurat nå er fjernet uten for posten.  Dessuten er det ingen matbutikker i bydelen som er mulig å komme inn på.

Og ja, samboer som får kjøre bil, mønstrer på en fullrigger i nov/des så han kan ikke kjøre meg et eneste sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Dorthe said:

Jeg er frustrert akkurat nå ja.  Lurer på hvordan jeg skal kunne dra på besøk til dattera mi som får baby og bor utenfor Oslo.  Ikke funker toget og ikke funker bussen for meg og dessuten er det altfor bratt å komme seg fra stasjonen og hjem til henne.  Det frustrerer meg med nye førekortregler, manglende tilrettelegging på off transport og parkeringsplasser som akkurat nå er fjernet uten for posten.  Dessuten er det ingen matbutikker i bydelen som er mulig å komme inn på.

Og ja, samboer som får kjøre bil, mønstrer på en fullrigger i nov/des så han kan ikke kjøre meg et eneste sted.

Skulle du ønske du var "naver"?

Anonymkode: 046d6...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle du ønske du var "naver"?

Anonymkode: 046d6...aae

Jeg er vel like mye naver jeg som dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Dorthe said:

Jeg er vel like mye naver jeg som dere andre ;)

Er vel forskjellige meninger om det begrepet. Tror det ofte har med (det som blir sett på som) dagdriving å gjøre.

Anonymkode: 046d6...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel forskjellige meninger om det begrepet. Tror det ofte har med (det som blir sett på som) dagdriving å gjøre.

Anonymkode: 046d6...aae

Vanligvis lever jeg herrens glade dager i Spania på denne tiden av året.  Det betyr forresten ikke at jeg stemmer FrP som mange av de andre uføretrygdede gjør der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dorthe skrev:

Vanligvis lever jeg herrens glade dager i Spania på denne tiden av året.  Det betyr forresten ikke at jeg stemmer FrP som mange av de andre uføretrygdede gjør der nede.

Hvorfor i alle dager gjør de det, tror du?

Anonymkode: 0bb3f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager gjør de det, tror du?

Anonymkode: 0bb3f...5d9

Kanskje fordi de er uintelligente eller lurt av FrPs fagre løfter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dorthe skrev:

Jeg er frustrert akkurat nå ja.  Lurer på hvordan jeg skal kunne dra på besøk til dattera mi som får baby og bor utenfor Oslo.  Ikke funker toget og ikke funker bussen for meg og dessuten er det altfor bratt å komme seg fra stasjonen og hjem til henne.  Det frustrerer meg med nye førekortregler, manglende tilrettelegging på off transport og parkeringsplasser som akkurat nå er fjernet uten for posten.  Dessuten er det ingen matbutikker i bydelen som er mulig å komme inn på.

Og ja, samboer som får kjøre bil, mønstrer på en fullrigger i nov/des så han kan ikke kjøre meg et eneste sted.

Hva mener du med mønstre på en fullrigger?

Anonymkode: 46c9a...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvorfor i alle dager gjør de det, tror du?

Anonymkode: 0bb3f...5d9

Kommer vel båtflyktninger til stranden deres da vel.

Noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir frustert over att folk kaller FRP sine velgere uintelligente... ER jeg mindre intelligent????? Det er så billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Inner self said:

Jeg blir frustert over att folk kaller FRP sine velgere uintelligente... ER jeg mindre intelligent????? Det er så billig...

Tror ikke det er gjort noen studier på sammenhengen mellom IQ og det å stemme FrP. Sannsynligvis er det ingen sammenheng/korrelasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kanonføde skrev:

Sannsynligvis er det ingen sammenheng/korrelasjon.

Tror nok det er en sammenheng, høyrevelgere har nok høyest "iq" , sv har nok høyest "empati" og ganske lav IQ, frp har nok lav IQ, ap har nok snittverdier på begge. Men det betyr ikke at frp velgere er "dumme", altså, eller at IQ betyr noe som helst. 

Tror nok det har vært noen studier på utdanning/parti og ut ifra det kan en si en del om iq/parti, men orker ikke google, uansett dette er mine teorier :) 

Stemmer forøvrig FRP selv (de gangene jeg orker/gidder å gå ut for å stemme da...), ja det er åpenbart at de snakker vås, men det er ikke nødvendigvis bedre enn f.eks ap som snakker vås men bruker merkelige ord /hundrevis av millioner på PR byråer som garanterer at de ikke "sier noe galt" samtidig som de ikke sier noen ting bare manipulerer folk til å tro de er best uten at det har basis i faktisk poitikk/faktiske forhold. Tror ikke folk som blir lurt av ap sitt "fine snakk" er "smartere" enn folk som blir lurt av frps mer åpenlyse forenklinger av virkeligheten/enkle løsninger.

Anonymkode: 1a72f...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...