Gå til innhold

Mye usikkerhet


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Fikk i dag utskrift av journalen hos psyk sykepleier og fikk sjokk. Var mye som ikke stemte i journalen og var mye h*n ikke hadde fortalt meg som jeg egentlig har rett på å få vite. Er veldig skuffet. Skulke egentlig bare ha pause i samtalene, men kommer til å stoppe det helt og ta pause og se om jeg søker på nytt og ber om annen behandler. Men fikk i dag brev fra DPS om time hos psykologspesialist så det var veldig positivt. Men i brevet jeg fikk så var det et skriv det det står "I dette brev får du tilbud om utredning i poliklinikken". Er det standard i slike brev eller er det snakk om ny utredning? Var i utredning i 2008 og fikk da blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk. Fikk samme diagnose i sommer etter akuttinnleggelse, men da var det med paranoia borte fra diagnosen til tross for jeg kjenner den fremdeles. Jeg og fastlegen mistenker PTSD og er pga traumatiske opplevelser jeg ble henvist. Kan det være snakk om ny utredning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, aa-k-j skrev:

Fikk i dag utskrift av journalen hos psyk sykepleier og fikk sjokk. Var mye som ikke stemte i journalen og var mye h*n ikke hadde fortalt meg som jeg egentlig har rett på å få vite. Er veldig skuffet. Skulke egentlig bare ha pause i samtalene, men kommer til å stoppe det helt og ta pause og se om jeg søker på nytt og ber om annen behandler. Men fikk i dag brev fra DPS om time hos psykologspesialist så det var veldig positivt. Men i brevet jeg fikk så var det et skriv det det står "I dette brev får du tilbud om utredning i poliklinikken". Er det standard i slike brev eller er det snakk om ny utredning? Var i utredning i 2008 og fikk da blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk. Fikk samme diagnose i sommer etter akuttinnleggelse, men da var det med paranoia borte fra diagnosen til tross for jeg kjenner den fremdeles. Jeg og fastlegen mistenker PTSD og er pga traumatiske opplevelser jeg ble henvist. Kan det være snakk om ny utredning? 

Ser ut som du skal få ny utredning ja og det er jo bra :) Mye som ikke kan stemme i sånne journaler, jeg leste litt i kjernejournalen og var fornøyd. Der stod det hva vi snakket om, ikke en vurdering på hva det var. Det likte jeg :) 

Jo foressten. Stod jo at jeg hadde schizoaffektiv. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ser ut som du skal få ny utredning ja og det er jo bra :) Mye som ikke kan stemme i sånne journaler, jeg leste litt i kjernejournalen og var fornøyd. Der stod det hva vi snakket om, ikke en vurdering på hva det var. Det likte jeg :) 

Ja, men i min journal sto det at ting kom fra meg når det ikke gjorde det samt ting jeg overhode ikke visste om. Så mye for den åpenheten. Da søker jeg heller på nytt senere med annen behandler om det skulle bli aktuelt. Kutter ikke alt av samtaler kun pga en person som gjør feil. Ja blir spennende å høre om det er ny utredning. Ting kan jo ha endret seg siden forrige utredning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, aa-k-j skrev:

Ja, men i min journal sto det at ting kom fra meg når det ikke gjorde det samt ting jeg overhode ikke visste om. Så mye for den åpenheten. Da søker jeg heller på nytt senere med annen behandler om det skulle bli aktuelt. Kutter ikke alt av samtaler kun pga en person som gjør feil. Ja blir spennende å høre om det er ny utredning. Ting kan jo ha endret seg siden forrige utredning. 

Ja mye kan ha forandret seg siden sist :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har merket noe merkelig. Jo flere som samarbeider for å hjelpe meg jo vanskeligere blir det for meg :( blir liksom så rotete og forvirrende :( begynner vel å bli gammel og senil eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, aa-k-j skrev:

Men jeg har merket noe merkelig. Jo flere som samarbeider for å hjelpe meg jo vanskeligere blir det for meg :( blir liksom så rotete og forvirrende :( begynner vel å bli gammel og senil eller noe :P

Ja så får du forskjellige svar her og, det kan bli forvirrende det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja så får du forskjellige svar her og, det kan bli forvirrende det og. 

Nei svar er jo greit nok. Luker bare vekk det som høres minst fornuftig ut. Problemet er når det blir antatt jeg får informasjon når jeg ikke får det eller når de ofte sier den andre part skal ordne ting og så blir det ikke gjort. Må jo ordne ting selv og finne ut av ting selv. Blir slitsomt etter ei stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, aa-k-j skrev:

Nei svar er jo greit nok. Luker bare vekk det som høres minst fornuftig ut. Problemet er når det blir antatt jeg får informasjon når jeg ikke får det eller når de ofte sier den andre part skal ordne ting og så blir det ikke gjort. Må jo ordne ting selv og finne ut av ting selv. Blir slitsomt etter ei stund. 

Ok. Ja det er jo rart når de skriver at noe er gjort, hvis det ikke er det. Det blir jo løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja det er jo rart når de skriver at noe er gjort, hvis det ikke er det. Det blir jo løgn. 

Nei de skriver det ikke. Første part vil at andre part skal gjøre noe mens andre part vil at første part skal gjøre det istedenfor. Fram og tilbake like langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, aa-k-j skrev:

Nei de skriver det ikke. Første part vil at andre part skal gjøre noe mens andre part vil at første part skal gjøre det istedenfor. Fram og tilbake like langt. 

Å sånn å forstå, ja det blir jo forvirrende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å sånn å forstå, ja det blir jo forvirrende. 

Hehe ja, derfor liker jeg ikke et for stor samarbeid når det blir en større belastning en hjelp. Stilig profilbilde forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, aa-k-j skrev:

Hehe ja, derfor liker jeg ikke et for stor samarbeid når det blir en større belastning en hjelp. Stilig profilbilde forresten :)

Ja det er jo forståelig :) Jo takk, er jo opp og ned :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er jo forståelig :) Jo takk, er jo opp og ned :P 

Sånn er det for meg og opp og ned og slik går nå dagene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, aa-k-j skrev:

Sånn er det for meg og opp og ned og slik går nå dagene :P

Uff uff jepp akkurat :P I dag trodde jeg jeg var død, lite hyggelig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Uff uff jepp akkurat :P I dag trodde jeg jeg var død, lite hyggelig :( 

Uff da :( og jeg har knapt sovet i natt :( er som en jojo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, aa-k-j skrev:

Uff da :( og jeg har knapt sovet i natt :( er som en jojo 

Ikke greit nei :( Søvn er jo alfa omega...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...