Gå til innhold

Hva gjør du på?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, slabbedask skrev:

Halvsover og hører på Radiohead - Kid A.

Ok. Legger meg sikkert snart, kjedelig tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ingenting. Ble litt ødelagt i nakken da jeg la om til vinterhjul i sta. Glad i bilen min jeg altså, men akkurat når jeg skal legge om hjul skulle jeg ønske jeg hadde en liten søt bil med små søte alu.felger :P Men neida, "traktordekk" og stålfelger skal man ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Jeg gjør ingenting. Ble litt ødelagt i nakken da jeg la om til vinterhjul i sta. Glad i bilen min jeg altså, men akkurat når jeg skal legge om hjul skulle jeg ønske jeg hadde en liten søt bil med små søte alu.felger :P Men neida, "traktordekk" og stålfelger skal man ha!

Uff da. Er ødelagt i nakken jeg og, har ikke anstrengt meg bare anspent meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Uff da. Er ødelagt i nakken jeg og, har ikke anstrengt meg bare anspent meg. 

Er vel derfor nakken, eller musklene mine generelt, ikke tåler rare anstrengelsen, de er alltid anspent. Er noe dritt det der altså. Er så kjedelig å ha vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Er vel derfor nakken, eller musklene mine generelt, ikke tåler rare anstrengelsen, de er alltid anspent. Er noe dritt det der altså. Er så kjedelig å ha vondt.

Ja det er kjedelig! God bedring :) Men blir det noen gang bedre? Prøve fysio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Sitter alene og ser Simpsons. Får vel finne en film. 

The simpsons er jo bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Gargamel said:

Sitter alene og ser Simpsons. Får vel finne en film. 

The Simpsons er mer for formiddagen når man "er syk" fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er kjedelig! God bedring :) Men blir det noen gang bedre? Prøve fysio?

Takk, god bedring til deg også :) Næh, det er ikke like ille hele tiden, men bra blir det aldri. Har prøvd fysio, naprapat, manuell terapaut og osteopat. Ingenting hjelper nevneverdig. Jeg tar noen tøyeøvelser. Prøver å gjøre det 3-4 ganger daglig. Det hjelper litt, men ikke så mye. Så  lenge jeg ikke klarer slappe av i musklene så vil det bare komme tilbake med engang selv om jeg får behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Takk, god bedring til deg også :) Næh, det er ikke like ille hele tiden, men bra blir det aldri. Har prøvd fysio, naprapat, manuell terapaut og osteopat. Ingenting hjelper nevneverdig. Jeg tar noen tøyeøvelser. Prøver å gjøre det 3-4 ganger daglig. Det hjelper litt, men ikke så mye. Så  lenge jeg ikke klarer slappe av i musklene så vil det bare komme tilbake med engang selv om jeg får behandling.

Takk for det :)

Ja det blir vel ikke bedre når man spenner seg hele tiden. Hadde nå prøvd mye du ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Trine said:

Jeg gjør ingenting. Ble litt ødelagt i nakken da jeg la om til vinterhjul i sta. Glad i bilen min jeg altså, men akkurat når jeg skal legge om hjul skulle jeg ønske jeg hadde en liten søt bil med små søte alu.felger :P Men neida, "traktordekk" og stålfelger skal man ha!

Forretningside dette. Kan ta patent på en slags tralle, hvor man bare triller hjulet inn. Man kan jekke opp trallen også, slik at man treffer akkurat. Ganske enkel konstruksjon.

Siden det er 51% kvinnfolk så bør dette slå an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :)

Ja det blir vel ikke bedre når man spenner seg hele tiden. Hadde nå prøvd mye du ja...

Ja, prøvde det meste da jeg var i jobb. Har vurdert om jeg skal prøve naprapat igjen, men det er jo så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, prøvde det meste da jeg var i jobb. Har vurdert om jeg skal prøve naprapat igjen, men det er jo så dyrt.

Ok. Det har de ikke her tror jeg.  Hva går det ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Forretningside dette. Kan ta patent på en slags tralle, hvor man bare triller hjulet inn. Man kan jekke opp trallen også, slik at man treffer akkurat. Ganske enkel konstruksjon.

Siden det er 51% kvinnfolk så bør dette slå an.

At ingen har tenkt på det før, det er jo genialt. Men nå har sikkert 90% av kvinnene en mann som skifter hjul for dem ;) Hadde hjulpet stor bare jeg hadde hatt en muttertrekker. Må jo sparke og slå for å få løs mutterene (merkelig at jeg har skada føttene :P ) Men den tralla, så enkelt også finnes det ikke? Det er jo rart. Her kan du bli rik Kanonføde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Trine said:

At ingen har tenkt på det før, det er jo genialt. Men nå har sikkert 90% av kvinnene en mann som skifter hjul for dem ;) Hadde hjulpet stor bare jeg hadde hatt en muttertrekker. Må jo sparke og slå for å få løs mutterene (merkelig at jeg har skada føttene :P ) Men den tralla, så enkelt også finnes det ikke? Det er jo rart. Her kan du bli rik Kanonføde :D

Ja 90% av de 51% har nok mannlig hjelp, men 5,1% av befolkningen er fortsatt et bra marked. Og en må tenke på hvor enkel konstruksjonen er, en trenger ikke noen spesielle ferdigheter for å klare det - og da er den billig å produsere.

Jeg tenkte først på rosa metallic lakkering, men kanskje disse 10% ikke liker rosa?

Ang. mutterene kan du prøve dette neste gang: https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/bilpleie/bilvedlikehold/smoremiddel/kobberspray-629385/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...