Gå til innhold

Hva gjør du på?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det har de ikke her tror jeg.  Hva går det ut på?

Han jeg var hos knadde og knakk og klemte på triggerpunkter. Det er en naprapat like ved der jeg bor så egentlig burde jeg hatt noen timer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kanonføde skrev:

Ja 90% av de 51% har nok mannlig hjelp, men 5,1% av befolkningen er fortsatt et bra marked. Og en må tenke på hvor enkel konstruksjonen er, en trenger ikke noen spesielle ferdigheter for å klare det - og da er den billig å produsere.

Jeg tenkte først på rosa metallic lakkering, men kanskje disse 10% ikke liker rosa?

Ang. mutterene kan du prøve dette neste gang: https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/bilpleie/bilvedlikehold/smoremiddel/kobberspray-629385/

Tja, kan jo ha noen rosa og noen litt mer nøytrale. Kan jo være at de som egentlig har en mann til å hjelpe heller vil gjøre det selv dersom de får en rosa tralle. Da øker markedet ;)

Spraya på wd40 etter å ha sloss litt, men kanskje kobberspray er bedre. Får prøve det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp spist kinamat etter en lang dags jobbing i hagen og rundt husvegger. Har fyra i peisen, er døsig og tilfreds med dagens innsats. Kryper til køys tidlig i dag. Kjenner jeg har fått mange timer med frisk luft 😀

Anonymkode: fa186...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Trine said:

Spraya på wd40 etter å ha sloss litt, men kanskje kobberspray er bedre. Får prøve det neste gang.

Du må ha det på skruen før du fester mutteren. ;) Det er bra saker, husker tidligere at jeg måtte få hjelp av en slegge-mann, men nå trenger jeg nesten ikke bruke krefter.

Tror de mutterene kan dra seg til steinhardt uansett hvor løst man skrur dem, i løpet av et halvt år.

Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Kanonføde skrev:

Du må ha det på skruen før du fester mutteren. ;) Det er bra saker, husker tidligere at jeg måtte få hjelp av en slegge-mann, men nå trenger jeg nesten ikke bruke krefter.

Tror de mutterene kan dra seg til steinhardt uansett hvor løst man skrur dem, i løpet av et halvt år.

Jaja.

Aha, da skal jeg ha på det neste gang. De setter seg godt i løpet av et halvt år ja. Vil jo liksom ikke skru til for løst heller, er så kjedelig om hjulet faller av mens man kjører ;) Oh, nå kom jeg på. Kjørt bortover motorveien en gang og kjente en skikkelig svidd metalllukt, så så jeg masse røyk, så så keg ei gammel dame som hadde kjørt av dekket og dura avgårde på felgen. Da er man vel egentlig litt for fjern for å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Trine said:

Aha, da skal jeg ha på det neste gang. De setter seg godt i løpet av et halvt år ja. Vil jo liksom ikke skru til for løst heller, er så kjedelig om hjulet faller av mens man kjører ;) Oh, nå kom jeg på. Kjørt bortover motorveien en gang og kjente en skikkelig svidd metalllukt, så så jeg masse røyk, så så keg ei gammel dame som hadde kjørt av dekket og dura avgårde på felgen. Da er man vel egentlig litt for fjern for å kjøre bil.

Da durer motoren, men ingen er ved rattet... det er liv i kåken, men ingen hjemme.

Noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på teater og er dypt grepet av det jeg opplevde der. Har hatt fine samtaler med ungdommene, som også var med.

Da vi kom hjem, hadde mannen laget lasagne. Godt! Nå har Aarebrot fortalt om amerikanske presidenter i hele kveld. For en kunnskapsrik mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist sen middag og drukket vin sammen med et vennepar, noe som absolutt ikke skjer for ofte. Nå har de gått hjem, og jeg har ryddet så mye som jeg gidder i kveld.

I morgen, dvs. senere i dag, har jeg ikke noe klokkeslett eller forpliktelse, det gjør ingenting :) Søndag skal jeg nyte den ekstra timen før kor-pliktene kaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg var på teater og er dypt grepet av det jeg opplevde der. Har hatt fine samtaler med ungdommene, som også var med.

Da vi kom hjem, hadde mannen laget lasagne. Godt! Nå har Aarebrot fortalt om amerikanske presidenter i hele kveld. For en kunnskapsrik mann!

Høres ut som en fullverdig dag.

Anonymkode: a38c0...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, laban skrev:

Vi har spist sen middag og drukket vin sammen med et vennepar, noe som absolutt ikke skjer for ofte. Nå har de gått hjem, og jeg har ryddet så mye som jeg gidder i kveld.

I morgen, dvs. senere i dag, har jeg ikke noe klokkeslett eller forpliktelse, det gjør ingenting :) Søndag skal jeg nyte den ekstra timen før kor-pliktene kaller.

Høres ut som en fullverdig helg.

Anonymkode: a38c0...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, AnonymBruker said:

Høres ut som en fullverdig dag.

Anonymkode: a38c0...cad

 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Høres ut som en fullverdig helg.

Anonymkode: a38c0...cad

 

Noen som har det.

Anonymkode: fe30e...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fullverdig helg.

Anonymkode: a38c0...cad

Mulig det - vanligvis ser vi TV fredag kveld, men i dag var det altså mer sosialt for én gangs skyld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Noen som har det.

Anonymkode: fe30e...b69

Det er forskjell på folk, vel.

Anonymkode: a38c0...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er forskjell på folk, vel.

Anonymkode: a38c0...cad

Det er jeg ikke enig i. Utenpå er vi forskjellige, men inni er vi like.

Anonymkode: fe30e...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kanonføde skrev:

Hvor blir det av Mummi selv, og ma-ma-ma-ma-Mummi mamma og pa-pa-pa-pa-Mummi pappa?

Og Lille My?

hvem vet.

Jeg kunne nok vært lille My, det tenkte jeg ihvertfall i går, men jeg pleier ikke følge trender også er jeg så vanedyr at om jeg hadde byttet bilde så hadde alt bare blitt skikkelig feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...