Gå til innhold

Kan eller bør man fange en Psykopat?


Norknight

Anbefalte innlegg

Kjenner en t-banefører som er singel og har ett fargerikt sexliv.Han bor sammen med sin bror i barndomshjemmet langs Linje 3.

Har forstått at flere kvinner ikke orker ett forhold til ham.Har inntrykk av at han kan like filmer laget i Serbia.Han er i 50 eller 60 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Når jeg leser trådene dine, sitter jeg ofte igjen med inntrykket av "hva var det egentlig jeg leste nå?"

Tenker at av og til gir det du skriver kanskje mest mening i ditt eget hode. Har du muligheten til å utdype litt mer og forklare litt bedre for oss andre hva du egentlig vil fram til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
22 minutter siden, Meat Loff skrev:

Kjenner en t-banefører som er singel og har ett fargerikt sexliv.Han bor sammen med sin bror i barndomshjemmet langs Linje 3.

Har forstått at flere kvinner ikke orker ett forhold til ham.Har inntrykk av at han kan like filmer laget i Serbia.Han er i 50 eller 60 årene.

Ut ifra opplysningene du oppgir tror jeg ikke du kan eller bør fange ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Meat Loff skrev:

Kjenner en t-banefører som er singel og har ett fargerikt sexliv.Han bor sammen med sin bror i barndomshjemmet langs Linje 3.

Har forstått at flere kvinner ikke orker ett forhold til ham.Har inntrykk av at han kan like filmer laget i Serbia.Han er i 50 eller 60 årene.

Hva er poenget med denne tråden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ødelegger kvinner følelsesmessig siden han er pervers i sitt sexliv.han har ødelagt ei dame så mye at hun får angst bare hun ser meg.Vil ikke spesifisere mer da jeg ikke ønsker hverken min eller hans identitet avslørt,men ønsker svar på om psykopater bør avsløres for å spare kvinner nr 2-3 og .4.Ikke direkte voldtekt men mer at han forlanger sexaktiviteter som kvinner ikke ønsker."Golden shower" er her bare ett eksempel,og mener vel at kjærlighet og sex går hånd i hånd og at begge to må være enige. Rohypnol blir vel bare brukt mot ukjente kvinner?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Meat Loff skrev:

Han ødelegger kvinner følelsesmessig siden han er pervers i sitt sexliv.han har ødelagt ei dame så mye at hun får angst bare hun ser meg.Vil ikke spesifisere mer da jeg ikke ønsker hverken min eller hans identitet avslørt,men ønsker svar på om psykopater bør avsløres for å spare kvinner nr 2-3 og .4.Ikke direkte voldtekt men mer at han forlanger sexaktiviteter som kvinner ikke ønsker."Golden shower" er her bare ett eksempel,og mener vel at kjærlighet og sex går hånd i hånd og at begge to må være enige. Rohypnol blir vel bare brukt mot ukjente kvinner?

 

 

Om han har gjort noe kriminelt så bør han anmeldes, men uten bevis blir trolig saken bare henlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Meat Loff skrev:

Han ødelegger kvinner følelsesmessig siden han er pervers i sitt sexliv.han har ødelagt ei dame så mye at hun får angst bare hun ser meg.Vil ikke spesifisere mer da jeg ikke ønsker hverken min eller hans identitet avslørt,men ønsker svar på om psykopater bør avsløres for å spare kvinner nr 2-3 og .4.Ikke direkte voldtekt men mer at han forlanger sexaktiviteter som kvinner ikke ønsker."Golden shower" er her bare ett eksempel,og mener vel at kjærlighet og sex går hånd i hånd og at begge to må være enige. Rohypnol blir vel bare brukt mot ukjente kvinner?

 

 

Det er dessverre ingen lov som forbyr noen å bli tisset på. Med mindre det skjer på et offentlig sted, selvsagt. Offentlig urinering er forbudt, selv om det er en person det skjer med.

Helt oppriktig synes jeg bare du skal la denne mannen holde på med sitt. Det får heller bli opp til kvinnene å sette grenser og evt forsøke en anmeldelse. Det er ingenting du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man mot andres vilje tisser på noen, bryter man med alminnelig borgerliv straffelov, paragraf 228. Denne delen av straffeloven handler om forbrytelser mot "liv, legeme og helbred".

Generelt:

"Den, som øver Vold mod en andens Person eller paa anden Maade fornærmer ham paa Legeme, eller som medvirker hertil, straffes for Legemsfornærmelse med Bøder eller med Fengsel indtil 1 Aar."

Jeg tolker det slik at det å tisse på andre er legemsfornærmelse. Videre:

"Har Legemsfornærmelsen tilfølge Skade paa Legeme eller Helbred eller betydelig Smerte, kan Fængsel indtil 4 Aar anvendes, men indtil 6 Aar, hvis den har Døden tilfølge, eller Skaden er betydelig."

Det ser ut til å være oppfylte kriterier i henhold til trådstarters informasjon.

Nå er det såklart ikke slik at noen straffes hardt for å tisse på noen, men hvis dette er misbruk som pågår over lang tid og fører til sykdom, så kan det i prinsippet straffes hardt.

Hvordan det i praksis straffes vet jeg ikke, da må man nesten se på tidligere saker.

Som andre nevner er det vanskelig å føre en slik sak pga. bevisførsel. Jeg tror ikke det fungerer, jeg bare påpeker at det faktisk er straffbart med inntil mange år i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å se damer bli ødelagt av menn som er helt psyko.Mulig min kone ble utsatt for overgrep av sin onkel og at hun ikke ville ha sex med meg uten å få de 2 barna vi fikk.Siden hun var kristen,ville hun ikke anmelde ham.Snorking førte til at jeg ble henvist il Stua,og så ut av huset etter 5 år.Ble skilt i 1992.

Føler i dag at jeg er alene fordi jeg er ødelagt følelsesmessig. Sex er synd.Kristne har ikke lov til å ha ex utenfor ekteskapet.

Helvete er for oss syndere.

Kåtskap er synd.Vi menn er noen fæle sexdyr. Blir klavm hver gang jeg blir kåt.Helvete for oss menn som liker sex.

Faen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meat Loff skrev:

Vondt å se damer bli ødelagt av menn som er helt psyko. Mulig min kone ble utsatt for overgrep av sin onkel og at hun ikke ville ha sex med meg uten å få de 2 barna vi fikk. Siden hun var kristen, ville hun ikke anmelde ham. Snorking førte til at jeg ble henvist til stua, og så ut av huset etter 5 år. Ble skilt i 1992.

Føler i dag at jeg er alene fordi jeg er ødelagt følelsesmessig. Sex er synd. Kristne har ikke lov til å ha sex utenfor ekteskapet.

Vet du det, eller er det bare "mulig"?  Jeg synes ikke du skal spekulere i overgrep hvis kona di ikke antydet noe sånt. 

Nå trekker jeg inn ting du har skrevet tidligere, men uansett: Vi er omtrent like gamle, så jeg vet hvordan holdningene var da du var gutt og ungdom. Selv de som tilhører vår generasjon, ser annerledes på dette nå - kanskje med unntak av de mest religiøse.  Du finner jo ikke så mye som støtter påstanden "sex er synd" i dagens media?  Det har vel snarere gått litt i den andre grøfta, altså at sex er tema nr. 1 absolutt overalt og hele tiden, etter min mening.

Jeg tror at jo mer orden du får på livet ditt, desto bedre sjanser har du til å slippe å være alene.  Ingen vil være sammen med en bitter gubbe som lever i fortiden og lar både seg selv og hjemmet sitt forfalle. 

Du får advarer kvinner du kjenner, mot denne fyren hvis det oppstår en situasjon der det er naturlig.  Det er de som blir utsatt for ulovlig hendelser, som evt. må gå videre med saken. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 13.49, Meat Loff skrev:

Kjenner en t-banefører som er singel og har ett fargerikt sexliv.Han bor sammen med sin bror i barndomshjemmet langs Linje 3.

Har forstått at flere kvinner ikke orker ett forhold til ham.Har inntrykk av at han kan like filmer laget i Serbia.Han er i 50 eller 60 årene.

Greier ikke å helt å se hva som skulle kunne anmeldes eller rapporteres på bakgrunn av det du skriver her. Ser heller ikke at dette er ditt ansvar/din rolle. Dersom det HAR skjedd noe kriminelt med noen kvinner du kjenner foreslår jeg at du støtter vedkommende dersom vedkommende ønsker å levere en anmeldelse. Ut over dét er ikke dette en sak på ditt bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes du skal ta kontakt med legen, da det virker som du har blitt dårligere igjen.

Stemmer nok det.Jula nærmer seg.Huffameg,far og mor er død,og jeg har ingen sted å være.

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes du skal ta kontakt med legen, da det virker som du har blitt dårligere igjen.

Vondt å se damer bli ødelagt av menn som er helt psyko.Mulig min kone ble utsatt for overgrep av sin onkel og at hun ikke ville ha sex med meg uten å få de 2 barna vi fikk.Siden hun var kristen,ville hun ikke anmelde ham.Snorking førte til at jeg ble henvist il Stua,og så ut av huset etter 5 år.Ble skilt i 1992.

Føler i dag at jeg er alene fordi jeg er ødelagt følelsesmessig. Sex er synd.Kristne har ikke lov til å ha ex utenfor ekteskapet.

Helvete er for oss syndere.

Kåtskap er synd.Vi menn er noen fæle sexdyr. Blir klavm hver gang jeg blir kåt.Helvete for oss menn som liker sex.

Faen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Laban.Husk meg i fremtiden om jeg ikke skulle orke mer....

Nicklusheletida; Har nok det,men smertene i knær er nesten borte.I natts søvn gjør mye godt.

Nå må jeg bare prøve å sove mest i senga og minst i rekliner.Med fothviler ute,kan jeg sove i 4 timer.Støl som bare det.

Nå har jeg skrotet og solgt alle biler utenom 2.Så nå legger jeg om til vinterdekk den 15/11 på Audi og kjøper gass så jeg får varme i garasjen.Så blir det å selge dekk og volvodeler.

Reparere bmw og fyre i peisen.

Henter leiebil også den 15/11 hos Hertz.Har vraka Prius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peis og Peis,det er en liten ovn fra Jøtul. Netflix og leiefilm fra Get. Slutt med skrekkfilmer,trenger søvn.Skal også skaffe hund eller katt.Eller en pip-pip?

Har tendenser til spaltet personlighet.Noen ganger forstår jeg Walking Dead,andre ganger ikke.Lucille ønskes i hodet på Negan sjefen.

Andre ganger skjønner jeg ingenting av WD eller Marcella. Outcast er også ganske fjern.Holder meg unna alkohol og tobakk,nå må jeg passe på sjela også.Hører og ser på alt for mye dritt.

Nå får vi se hvor lenge Donald Skrue McDuck rekker å svømme i pengebingen før B-gjengen kommer.....

Han må passe godt på 10-øringen sin 

Usikker på om jeg er spaltet eller har en ustabil personlighet.

Andre kan kanskje føle en dualitet hos meg i perioder når den maniske og depressive tendensene har for stor avstand.

Våkner ofte opp og føler meg "helt anderledes"

Hvor "skjev barndom" må til for å utvikle helt separert peronlighet med minst 2 separate personligheter kaldt Ole og Dole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Meat Loff skrev:
3 timer siden, Meat Loff skrev:

Hvor "skjev barndom" må til for å utvikle helt separert personlighet med minst 2 separate personligheter

Nå har jeg skrotet og solgt alle biler utenom 2.Så nå legger jeg om til vinterdekk den 15/11 på Audi.

Henter leiebil også den 15/11 hos Hertz.

Hva skal du med leiebil hvis du allerede har en kjørbar Audi?

Jeg synes du overdriver den vanskelige barndommen din.  Det var mange som vokste opp som enebarn eller uten jevnaldrende søsken og som måtte klare seg selv noen timer etter skoletid, på 1960-tallet.  Noen hadde utearbeidende mødre slik som du og jeg, men det var så mange hjemmeværende mødre at det ikke var noen fare på ferde - folk bodde jo tett i de strøkene vi snakker om her.  Men jeg skjønner jo at det kan ha vært ensomt hvis du ikke hadde noen kamerater du kunne være sammen med etter skoletid.

Jeg synes du skulle leve som da vi var unge, altså "definere" at TV-sendinger etc. ikke starter før litt utpå ettermiddagen.  Fram til da bruker du noen timer på f,eks. å rydde og gå tur.  Så kan du sette på en film som belønning når du har gjort noe nyttig. 

Husker du helgefølelsen fra 60-tallet når vi kom hjem fra skolen på lørdag;)     

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, laban skrev:

Jeg synes du skulle leve som da vi var unge, altså "definere" at TV-sendinger etc. ikke starter før litt utpå ettermiddagen.  Fram til da bruker du noen timer på f,eks. å rydde og gå tur.  Så kan du sette på en film som belønning når du har gjort noe nyttig.

Det gjør jeg. TV eksisterer ikke før kl 18, det er regelen. Som regel kommer den ikke på før tidligst 19.30 for jeg skrur ikke på tven før jeg er ferdig med kveldsturen, som jeg går en gang etter middag. Unntak er om man har feber eller på julaften. Det er en veldig lur regel syns jeg, for tv kan fort ta opp veldig mye tid, i tillegg til at man plutselig begynner å følge med på dårlige serier og nærmest blir avhengig av å se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Meat Loff skrev:

Takk til Laban.Husk meg i fremtiden om jeg ikke skulle orke mer....

Tenker du ikke at dette kan ha noe med å gjøre at du har sluttet med Zoloft?

Du fremstår deprimert for meg i alle fall. Og litt rar.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...