Gå til innhold

Kvinnekroppen forandrer seg med åra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Trine skrev:

 

For det første, Kayia, man skal vel ikke ha så mange menn inni seg på en reunion? Så, Xtra, kanskje det er sånn at jo mer man tjener dess mer spiser man :D

Grrrr tRener, ikke tjener..... det var vel åpenbart.

 

irriterende når skriveleif tar fokus fra budskapet.

Og her prøvde jeg å sitere Laban også, men ikke alt går som man vil på telefonen...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Xtra skrev:

Grrrr tRener, ikke tjener..... det var vel åpenbart.

 

irriterende når skriveleif tar fokus fra budskapet.

Og her prøvde jeg å sitere Laban også, men ikke alt går som man vil på telefonen...

Tror både laban og jeg fikk med oss budskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Xtra skrev:

Gosh her var det mange spretne 40-50-åringer.

 

Jeg innrømmer glatt at jeg er både tyngre og har en mindre flatterende vektfordeling enn da jeg var i 20-årene. Fått mye større midje, og kroppen er mindre definert, til tross for at jeg trener mer enn noen gang. Sukk.

Føyer meg inn i klubben. ;) Men jeg prøver å se positivt på det: med høyere vekt har jeg også fått større puooer, så med en riktig god bh satser jeg på å trekke fokus bort fra rumpa! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg er vel 5-6 kg tyngre enn som 20-åring, løper saktere men er sterkere.

Jeg har ikke tenkt å trene mer eller spise mindre. På et punkt må man jo være fornøyd med innsatsen og så får det bli som det vil. Jeg farger ikke håret og bruker ikke sparkel og maling for å få glatt hud. Skal man sammenligne menn og kvinner på klassetreff må damene stille uten sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xtra skrev:

Grrrr tRener, ikke tjener..... det var vel åpenbart.

irriterende når skriveleif tar fokus fra budskapet.

 

Beklager, jeg hadde ikke hengt meg opp i det hvis det ikke hadde vært en litt morsom trykkfeil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg er vel 5-6 kg tyngre enn som 20-åring, løper saktere men er sterkere.

Jeg har ikke tenkt å trene mer eller spise mindre. På et punkt må man jo være fornøyd med innsatsen og så får det bli som det vil. Jeg farger ikke håret og bruker ikke sparkel og maling for å få glatt hud. Skal man sammenligne menn og kvinner på klassetreff må damene stille uten sminke. 

Men dere kan jo komme unna med både mangle flere rynker (får typisk grovere rynker, type smilerynkene og ikke små kråketær og snurpemunn), og ikke minst mye mer akseptert at dere blir gråhårede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
5 timer siden, morsan skrev:

Men dere kan jo komme unna med både mangle flere rynker (får typisk grovere rynker, type smilerynkene og ikke små kråketær og snurpemunn), og ikke minst mye mer akseptert at dere blir gråhårede. 

Ja, vi slipper unna med det meste. Litt slappere konkurranse på denne siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Xtra skrev:

Gosh her var det mange spretne 40-50-åringer.

Jeg innrømmer glatt at jeg er både tyngre og har en mindre flatterende vektfordeling enn da jeg var i 20-årene. Fått mye større midje, og kroppen er mindre definert, til tross for at jeg tjener mer enn noen gang. Sukk.

Det er vel bare jeg (og dels Påskelijle, som forsåvidt i tillegg sier at hun har gått opp 8-9 kilo) som har sagt at kroppen ikke er mye endret? ;) Hos meg er skalaen for lommeboken langt mer stigende enn vektskalaen, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er godt fornøyd med begge deler hihi :D 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Trine skrev:

For det første, Kayia, man skal vel ikke ha så mange menn inni seg på en reunion? Så, Xtra, kanskje det er sånn at jo mer man tjener dess mer spiser man :D

Haha Trine, du er virkelig dronningen av gode kommentarer! :) Jeg kan imidlertid love deg at ingen av mennene var i nærheten av å være inni meg :) #Autokontrollernodritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, morsan skrev:

med høyere vekt har jeg også fått større puooer, så med en riktig god bh satser jeg på å trekke fokus bort fra rumpa! :P 

Dette er virkelig kongen av autokorrekttråder :D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Dere må legge ut bilder, ellers blir det bare snakk.

Anonymkode: f9bf3...f6b

Kayia har jo bilde i profilen sin! Med Vespa og greier.

Anonymkode: 90b92...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
På 20.11.2016 den 3.47, AnonymBruker skrev:

For å eksemplifisere.

Når du tar'a bakfra, så skal ikke puppene skvulpe rundt, de må være mer "hold" i dem enn som så. Men IKKE silikonpupper, sånne steinharde greier, såklart. Noen putter jo så mye silikon inn at de ser helt sprengte ut - nei takk.

Hvis man trykker på en pupp, så skal det ikke bare være "luft" heller, det må være "mat" i dem.

Anonymkode: f9bf3...f6b

Og mannfolk får mer « mat» i dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kayia skrev:

Haha Trine, du er virkelig dronningen av gode kommentarer! :) Jeg kan imidlertid love deg at ingen av mennene var i nærheten av å være inni meg :) #Autokontrollernodritt

Eller er det mangelen på kontroll over autokorrekt som er noe dritt? :P Godt å høre at de ikke slapp inn ;) Og jeg er bare litt skada av å ha jobbet med for mye håndtverkere, man må passe sine ord da for alt tolkes i en mer eller mindre pervers retning ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 minutter siden, Kayia skrev:

Det er vel bare jeg (og dels Påskelijle, som forsåvidt i tillegg sier at hun har gått opp 8-9 kilo) som har sagt at kroppen ikke er mye endret? ;) Hos meg er skalaen for lommeboken langt mer stigende enn vektskalaen, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er godt fornøyd med begge deler hihi :D 

Jeg kan også skryte av samme vekt og samme fasong, men huden på kroppen er endret da. Skulle vel bare mangle og det plager meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg kan også skryte av samme vekt og samme fasong, men huden på kroppen er endret da. Skulle vel bare mangle og det plager meg ikke :)

Du er hakket eldre enn meg og skjønner at det kommer (veldig snart) hos meg også, men enn så lenge ser jeg det først og fremst i ansiktet. Som deg tar jeg det med fatning ;):P

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Kayia skrev:

Du er hakket eldre enn meg og skjønner at det kommer (veldig snart) hos meg også, men enn så lenge ser jeg det først og fremst i ansiktet. Som deg tar jeg det med fatning ;):P

Jeg ser det best på halsen. Spesielt når jeg bøyer meg fremover, derfor går jeg med nesa i sky :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg er vel 5-6 kg tyngre enn som 20-åring, løper saktere men er sterkere.

Jeg har ikke tenkt å trene mer eller spise mindre. På et punkt må man jo være fornøyd med innsatsen og så får det bli som det vil. Jeg farger ikke håret og bruker ikke sparkel og maling for å få glatt hud. Skal man sammenligne menn og kvinner på klassetreff må damene stille uten sminke. 

Og det er betryggende :) At du ikke farger håret og bruker sparkel , mener jeg. 

Ja, vi har litt flere juksemuligheter vi damer. Skulle jeg vært naturlig, ville jeg vært ganske grå nå. Jeg velger å være blond noen år til. Kanskje til jeg nærmer meg 70. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Kayia skrev:

Dette er virkelig kongen av autokorrekttråder :D:D 

Her var det vel mer mangel på autokorrekt ;) At "puooer" ikke ble rettet til "pupper"! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...