Gå til innhold

Hva skal du spise på julaften?


Gjest

Anbefalte innlegg

16 hours ago, Ada jones fan said:

Nei jeg mener steinbitt eller torsk. Liker ikke makrell i tomat

Steinbit og torsk er godt ja. :) Røkt blåkveite kan jeg også anbefale. 

Anonymkode: 865a3...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Ada jones fan skrev:

Fordi min mamma døde i 1990 og jwg savner henne helt grusomt,men den verste sorgen og det verste savnet er i julen. Savner også min mormor grusomt i julen. Hun døde 2 måneder etter min mor. Jeg pleier å si at julen er den verste tida for meg. Når jeg ser barn med sin mor eller både sin mor og far i før juls tida blir jeg bare trist fordi min mor ikkelenger lever.

Kondolerer. Jeg mistet også en forelder det året, like før jul. Da jeg hadde mest lyst til å avlyse hele julen det året minnet moren vår oss på at far neppe ville ønsket at vi gjorde det. Klart savnet er stort, men livet går videre. Jeg håper du får hjelp til å takle dette og leve med sorgen og savnet uten at det hemmer din livsutfoldelse så mange år etter. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan alltid bli god med trening. :) Interesse er viktig å ha, ellers er det kanskje bedre å bruke tiden på det man virkerlig har interesse for. For deg blir vel det hund. :) 

Veldig enig i dette. :) Heldigvis har jeg andre, sterke interesser. :) Men er sikkert noen av dem som lever og ånder kun for jakt og miljøet rundt. 

Anonymkode: 865a3...348

Mangler igrunn interessen for mat. Trivelig om maten smaker godt, men den skal helst være rask å lage :D Hehehe, skjønner ikke hvor du har det ifra :P Jeg bruker da nesten ikke noe tid på hund :lol:

Bra du har andre interesser :) Så får vi håpe at de som lever for jakt er mentalt stabile så de ikke blir fratatt interessen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/20/2016 den 17.35, Inner self skrev:

Medister skal jeg spise, medister av fineste sort. Nammenam. Blir vel kanskje en bit ribbe for syns skyld...

Medister er virkelig ikke godt!

Bilderesultat for medister

Anonymkode: 87404...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/20/2016 at 4:35 PM, Inner self said:

Medister skal jeg spise, medister av fineste sort. Nammenam. Blir vel kanskje en bit ribbe for syns skyld...

Hva vil "fineste sort" si i denne sammenhengen? Er det kvalitets-medister, vel?

Anonymkode: 56f7b...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sDere som vil får forsette denne tråden uten meg. Jeg er gått lei dette temaet. Jwg leser ingen varsler i denne tråden heller så ikke still noe til meg det blir ikke lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/25/2016 at 8:14 PM, AnonymBruker said:

Medister er virkelig ikke godt!

Bilderesultat for medister

Anonymkode: 87404...64a

Den der er jo ikke tilberedt. ;) Masse mat som ikke ser god ut, rå! Men jeg er ingen stor medisterfan selv. For fett.

Anonymkode: 865a3...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker kun bacon. :P

Anonymkode: 56f7b...e41

Kan plukke det av, og gi resten til bikkja, vel. (noe sånt).

Anonymkode: 87404...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Kan plukke det av, og gi resten til bikkja, vel. (noe sånt).

Anonymkode: 87404...64a

Bikkja blir nok glad for medisteren.

Anonymkode: 56f7b...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Det blir nok ribbe, medisterkaker og julepølser her. På meg blir det nok en kyllingfilet med woldorfsalat siden jeg ikke kan spise noe med fett i. Det høres kanskje kjipt ut, men jeg synes det går helt fint :) Alt blir en vane...

Da jeg og min søster var barn, var dessertbordet litt av et skue. Min søster ville ha kjøpt riskrem, jeg ville ha is, min far ville ha hjemmelaget riskrem og min mor ville ha multekrem - og selvsagt fikk alle ønsket oppfylt, for det var jo julaften :D I dag er det forenklet til hjemmelaget riskrem og multekrem...

Julegavene... Jo, de er planlagt på papiret, men alle innkjøp gjenstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir muligens kalkun med diverse tilbehør hos oss i år. :) Ellers har jeg ikke rukket å begynne å tenke på jula engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 4.10.2017 den 6.39, Lillemus skrev:

Blir muligens kalkun med diverse tilbehør hos oss i år. :) Ellers har jeg ikke rukket å begynne å tenke på jula engang.

Her er jula ferdig tenkt og ferdig planlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...