Gå til innhold
AnonymBruker

NHD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du ser ut til å være en psykiater som har kunnskap, erfaring og medmenneskelighet. Har hatt god nytte av dine råd gjennom mange år.

Hvis jeg viser dine og kvakkestads svar til mine behandlere, hvor tungt vil de veie tror du? Forum på Internett er dessverre ikke helt "kredibelt" i helsevesenet, har jeg skjønt (?)

Har prøvd å få gjennom dine og psykia sine råd til mine behandlere, men jeg har ikke nådd fram.

Anonymkode: e978f...cb8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser ut til å være en psykiater som har kunnskap, erfaring og medmenneskelighet. Har hatt god nytte av dine råd gjennom mange år.

Hvis jeg viser dine og kvakkestads svar til mine behandlere, hvor tungt vil de veie tror du? Forum på Internett er dessverre ikke helt "kredibelt" i helsevesenet, har jeg skjønt (?)

Har prøvd å få gjennom dine og psykia sine råd til mine behandlere, men jeg har ikke nådd fram.

De tar visst ikke det som er å nettet seriøst, jeg fikk spørsmål om jeg egentlig visste om NHD var en ekte psykiater. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det "desverre"?

Anonymkode: ebcee...64d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her