Gå til innhold

Hva er den verste julegaven du har fått?


Gjest

Anbefalte innlegg

Den verste julegaven jeg har fått må være en høyhalset ull genser som klødde forferdelig og et sytøy. Jeg hater og har alltid hatet å brodere.

Endret av Ada jones fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en gang to hvite porselenskatter med utrolig ekle utstikkende lyseblå øyne. De gikk temmelig kjapt i en søppelsekk husker jeg. Ellers er jeg i grunnen veldig lett å glede og blir glad for det aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lett for å bli fornøyd ,  blir glad for at noen prøver å gi meg noe som de tror at jeg kan like.

Fikk en slags jakke en gang med et helt grusomt mønster, gikk helt rundt i toppetasjen av å se på den. Attpå til var den minst to nr for liten og kunne ikke byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ada jones fan skrev:

Den verste julegaven jeg har fått må være en høyhalset ull genser som klødde forferdelig og et sytøy. Jeg hater og har alltid hatet å brodere.

Det må være en tom kakebox. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ada jones fan skrev:

Den verste julegaven jeg har fått må være en høyhalset ull genser som klødde forferdelig og et sytøy. Jeg hater og har alltid hatet å brodere.

Kan ikke huske jeg har fått noen fæle julegaver.

Anonymkode: fc2a9...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel tante ga meg hvert år store kjeramikkgaver, gjerne bestående av mange deler. Jeg hadde alltid en viss følelse av at disse var på tilbud på Stallen eller lignende butikker før jul. Typisk ting som skulle brukes til servering av én type rett og som stor sett fyller opp i skapet.

 

Unødvendig å si at disse gikk mer eller mindre rett til loppemarked. Litt trist, ja vel.

 

Nå får jeg færre gaver og svært sjelden noe jeg ikke finner bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En grusom pyntegjenstand av min far. Den første julegaven han selv handlet etter han og mamma ble skilt 😀 Jeg har aldri hatt hjerte til å kaste den og i dag er han dø så nå blir den i hvertfall aldri kastet da den er et minne om.

Anonymkode: 6df4e...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på ungdomsskolen fikk jeg en ny dunjakke av foreldrene mine.  Det var jo i utgangspunktet en flott gave, men fargen var så forferdelig at jeg ikke orket tanken på å gå med den.  Jeg var også så utrolig redd for å såre noen, at jeg ikke turte å si ifra om det og gikk heller med jakken på skolen..

Den nest verste var også fra foreldrene mine.  Det var en dyne.  Da jeg pakket opp den tenkte jeg "Shit, nå har jeg blitt voksen. Slutt på morsomme julepresanger."

Det burde vel være unødvendig å legge til at jeg gremmer meg heftig når jeg tenker tilbake på dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at jeg har fått noen gaver som var ille men, min samboer fikk konfekt av ei av mine venninner. Er vel en grei gave det,  men ikke når han har diabetes 

Anonymkode: d9f0d...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min aller første julegave fra mine daværende svigerforeldre. Faren min hadde dødd få uker før jul, men vi gjennomførte julaften likevel. Søsteren min pakket opp den ene fine gaven etter den andre fra sine svigerforeldre. Min gave var en kartong sigaretter fra taxfree!! :o Det hører med til storyen at 1. det aldri hadde vært 'avslørt' overfor min mor at jeg røykte på studiestedet (mulig hun hadde gjettet, men var ikke åpent og jeg røykte ikke når jeg var hjemme), og 2. jeg hadde sluttet den dagen faren min døde. Så dette var både flaut og feil, pluss at jeg syntes det var litt kjipt å få en såpass upersonlig gave fra dem. :( 

Jaja, må jo bare le av det. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutes ago, morsan said:

Husker min aller første julegave fra mine daværende svigerforeldre. Faren min hadde dødd få uker før jul, men vi gjennomførte julaften likevel. Søsteren min pakket opp den ene fine gaven etter den andre fra sine svigerforeldre. Min gave var en kartong sigaretter fra taxfree!! :o Det hører med til storyen at 1. det aldri hadde vært 'avslørt' overfor min mor at jeg røykte på studiestedet (mulig hun hadde gjettet, men var ikke åpent og jeg røykte ikke når jeg var hjemme), og 2. jeg hadde sluttet den dagen faren min døde. Så dette var både flaut og feil, pluss at jeg syntes det var litt kjipt å få en såpass upersonlig gave fra dem. :( 

Jaja, må jo bare le av det. :D 

Hadde du og søsteren din samme svigerforeldre? Forvirrende innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To flotte julegaver jeg har fått det var fra min far og hans kone. Ett år fikk jeg en flott dyne. Det var en av de beste fiber dyner på makedet ( tåler ikke dun dyner og dun puter) jeg bruker den ennå. og ett år fikk jegen flott vannkoker jeg fortsatt har stor glede av i dag og som er i  neten daglig bruk 9-10 år senere. Ble også kjempe glad for et ludo spill som jeg fikk av mormor på 1980 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ada jones fan skrev:

To flotte julegaver jeg har fått det var fra min far og hans kone. Ett år fikk jeg en flott dyne. Det var en av de beste fiber dyner på makedet ( tåler ikke dun dyner og dun puter) jeg bruker den ennå. og ett år fikk jegen flott vannkoker jeg fortsatt har stor glede av i dag og som er i  neten daglig bruk 9-10 år senere. Ble også kjempe glad for et ludo spill som jeg fikk av mormor på 1980 tallet.

Har du fått noen fine 78-grammofonplater?

Anonymkode: fc2a9...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått noen fine 78-grammofonplater?

Anonymkode: fc2a9...edb

cAldri samlet på 78 gramofon plater jeg hører gamnel musikk på youtube og har kjøpt mye på iTunes. Tror jeg iallfall har kjøpt hver tittel med Billy Murray solo,med Ada Jones og med Aileen Stanley samt alke titler med Ada Jones og Bilky Murray som duo og med Aileen Stanley og Billy Muray som duo. Jeg har liten plass her kan ikje samle på plater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ada jones fan said:

cAldri samlet på 78 gramofon plater jeg hører gamnel musikk på youtube og har kjøpt mye på iTunes. Tror jeg iallfall har kjøpt hver tittel med Billy Murray solo,med Ada Jones og med Aileen Stanley samt alke titler med Ada Jones og Bilky Murray som duo og med Aileen Stanley og Billy Muray som duo. Jeg har liten plass her kan ikje samle på plater

Høres nesten ut som........ du vet kanskje hva jeg snakker om..... skal ikke si det....

Anonymkode: 30444...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres nesten ut som........ du vet kanskje hva jeg snakker om..... skal ikke si det....

Anonymkode: 30444...7c0

Skjønner virkelig ikke hva du mener. Vennligst forklar deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...