Gå til innhold

Hva er den verste julegaven du har fått?


Gjest

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Ada jones fan said:

Skjønner virkelig ikke hva du mener. Vennligst forklar deg.

Jeg er ikke en vennlig sjel.

Anonymkode: 30444...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hadde du og søsteren din samme svigerforeldre? Forvirrende innlegg...

Jeg tolker det som at morsan fikk røyken av sine egne svigerforeldre, men søsteren fikk noe fint av sine svigerforeldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, laban said:

Jeg tolker det som at morsan fikk røyken av sine egne svigerforeldre, men søsteren fikk noe fint av sine svigerforeldre. 

Må ha leiet lokale til dette stevnet, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, laban skrev:

Jeg tolker det som at morsan fikk røyken av sine egne svigerforeldre, men søsteren fikk noe fint av sine svigerforeldre. 

Ja :) Det sto jo "sine" om søsteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke en vennlig sjel.

Anonymkode: 30444...7c0

Skjønner ikke noe jeg. Men jeg skjønner i alkfall at stor Fan av Billy Murray,Ada Jones og Aileen Stanley er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, morsan said:

Åpner du kun pakkene fra dem som er tilstede??

Jeg hverken får av eller gir til andre enn de jeg er med på julaften... høres det trist ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel svigermor og svigerfar, eller begge som svigerforeldre. Også har en svoger og svigerinne. Litt vanskelig å vite hva som menes når man sier "svigerne", siden svigerfamiliekonseptet ikke bare går på foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Kanonføde skrev:

Må ha leiet lokale til dette stevnet, vel?

Snakk om å bli usaklig "over sin usaklighet" da.

Værste jeg har fått- En regnbuefarget klokke med bestikk som visere.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Maw87 skrev:

Snakk om å bli usaklig "over sin usaklighet" da.

Værste jeg har fått- En regnbuefarget klokke med bestikk som visere.... 

Synes den klokka høres kul ut jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ada jones fan skrev:

Synes den klokka høres kul ut jeg

Fortsatt den værste gaven JEG har fått. Og det var vel spørsmålet også. Hva andre mener om den er for min del likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Maw87 said:

Fortsatt den værste gaven JEG har fått. Og det var vel spørsmålet også. Hva andre mener om den er for min del likegyldig.

Jeg tror ikke jeg heller hadde hatt noe bruk for en slik klokke, og da hadde jeg ikke trengt å få den, da kunne jeg fått maripan i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Jeg tror ikke jeg heller hadde hatt noe bruk for en slik klokke, og da hadde jeg ikke trengt å få den, da kunne jeg fått maripan i stedet.

ikke jeg som ikke spiser godteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Hvorfor spiser du ikke godteri?

Fordi jeg var sjokoholiker og min gode venninne gav meg dette rådet: Spis den vondeste sjokoladen du vet og tving den i deg uansett om du spyr av den. Etter på har du ikke lyst på sjokolade. dette rådet virket. Jwg har ikke spist sjokolade soden i mars og ikke hatt lyst på det eller andre godterier. Spiser kake av og til og noe chips og anben snacks,men er ikkee avhengig av det og må ikke ha det daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Ada jones fan said:

Fordi jeg var sjokoholiker og min gode venninne gav meg dette rådet: Spis den vondeste sjokoladen du vet og tving den i deg uansett om du spyr av den. Etter på har du ikke lyst på sjokolade. dette rådet virket. Jwg har ikke spist sjokolade soden i mars og ikke hatt lyst på det eller andre godterier. Spiser kake av og til og noe chips og anben snacks,men er ikkee avhengig av det og må ikke ha det daglig.

Men marsipan er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...