Gå til innhold

Hva er den verste julegaven du har fått?


Gjest

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Kanonføde skrev:

Men marsipan er feil?

Liker ikke mardipan så godt. Dpiser kun på kake men fortrekjer å la være. Tar et stykje i selskap om det er eneste kake for å være høffelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Ada jones fan said:

Liker ikke mardipan så godt. Dpiser kun på kake men fortrekjer å la være. Tar et stykje i selskap om det er eneste kake for å være høffelig.

Bedre med røyk da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kanonføde skrev:

Heter det der? Svigerne?

 

9 timer siden, Kanonføde skrev:

Er vel svigermor og svigerfar, eller begge som svigerforeldre. Også har en svoger og svigerinne. Litt vanskelig å vite hva som menes når man sier "svigerne", siden svigerfamiliekonseptet ikke bare går på foreldre.

Selvsagt heter det "svigerforeldrene".  Men siden det i morsans innlegg kun var snakk om svigerforeldre, trodde jeg saken var opplagt og at forkortelsen ville bli forstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, laban skrev:

 

Selvsagt heter det "svigerforeldrene".  Men siden det i morsans innlegg kun var snakk om svigerforeldre, trodde jeg saken var opplagt og at forkortelsen ville bli forstått. 

xDu kan også si svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ada jones fan said:

Vi lar dette ligge. Begynner å bli trøtt av dette. Gidder ikke svare på det. 

Huffda. Du får be litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kanonføde skrev:

Jeg hverken får av eller gir til andre enn de jeg er med på julaften... høres det trist ut?

Nei, det kan jo like gjerne bety at dere alltid klarer å samle de viktige personene. men om du hadde fått gaver fra andre enn de tilstedeværende ville det etter min mening vært naturlig å åpne disse gavene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, morsan said:

Nei, det kan jo like gjerne bety at dere alltid klarer å samle de viktige personene. men om du hadde fått gaver fra andre enn de tilstedeværende ville det etter min mening vært naturlig å åpne disse gavene også. 

Ja, det kan jeg jo forstå, det var bare at den muligheten ikke slo meg, det at dere fikk fra mange andre.

I min "familie" gidder vi ikke gi gaver til andre enn de som er tilstede, ikke fordi de er "uviktige" men mer fordi man gir gave bare fordi man er i selskapet, akkurat som man f.eks. tar med seg en flaske vin når man skal i selskap. Er dette uvanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bakeformer fra min eksmann.  Husker at jeg gråt etterpå.

Anonymkode: f26e9...98f

Var der før eller etter at han ble ex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kanonføde skrev:

Ja, det kan jeg jo forstå, det var bare at den muligheten ikke slo meg, det at dere fikk fra mange andre.

I min "familie" gidder vi ikke gi gaver til andre enn de som er tilstede, ikke fordi de er "uviktige" men mer fordi man gir gave bare fordi man er i selskapet, akkurat som man f.eks. tar med seg en flaske vin når man skal i selskap. Er dette uvanlig?

Hvis det fører til at barn eller barnebarn som feirer jul et annet sted ikke får gaver fra besteforeldre, mens de som feirer sammen gjør det så høres det veldig rart ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Lillemus said:

Hvis det fører til at barn eller barnebarn som feirer jul et annet sted ikke får gaver fra besteforeldre, mens de som feirer sammen gjør det så høres det veldig rart ut. 

Besteforeldrene våre er døde, og ingen har unger. Når du sier det hadde det sikkert vært anderledes om det ikke var slik forholdene var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kanonføde skrev:

I min "familie" gidder vi ikke gi gaver til andre enn de som er tilstede (...) Er dette uvanlig?

Bra at dere har funnet en praksis som fungerer for dere, men dette er nok ikke den vanligste varianten nei.

Uavhengig av dette syns jeg det er rart at du spør om dette. Har du virkelig ikke fått med deg at de fleste gir gaver til flere enn de som er tilstede på julaften?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor lang roterende buttplugg for analsex. Fra kjæresten min. Å det til tross for at jeg ikke er intressert i å prøve analsex en gang. Det var han fullt klar over. Psykopaten i han kom frem den julen ja. Åpnet uant gaven foran familien min. Herregud så unødvendig!! Vil ikke ha kontakt med han i dag for å si det mildt. Liker han ikke som person. Respektløst og ufint!!

Anonymkode: bc422...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kayia said:

Bra at dere har funnet en praksis som fungerer for dere, men dette er nok ikke den vanligste varianten nei.

Uavhengig av dette syns jeg det er rart at du spør om dette. Har du virkelig ikke fått med deg at de fleste gir gaver til flere enn de som er tilstede på julaften?

Jo, jeg tenkte bare ikke over det i denne sammenhengen. Det er noen hos oss som får gaver av andre enn de som er tilstede som de pakker opp også, når jeg tenker over det, men det gjør altså ikke jeg, hehe... fullverdig sosialt liv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kanonføde skrev:

Jo, jeg tenkte bare ikke over det i denne sammenhengen. Det er noen hos oss som får gaver av andre enn de som er tilstede som de pakker opp også, når jeg tenker over det, men det gjør altså ikke jeg, hehe... fullverdig sosialt liv? :P

Ja det ville vært rart om du ikke hadde fått med deg dette.

Siste kommentar skjønner jeg ikke noe av - hva mener du med kommentaren "fullverdig sosialt liv?" i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutes ago, Kayia said:

Ja det ville vært rart om du ikke hadde fått med deg dette.

Siste kommentar skjønner jeg ikke noe av - hva mener du med kommentaren "fullverdig sosialt liv?" i denne sammenhengen?

Hvis man ikke får gaver av noen, så kjenner man ingen som kan gi en gaver.

Sånn er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hvis man ikke får gaver av noen, så kjenner man ingen som kan gi en gaver.

For noe vissvass. Det er ingen gitt sammenheng mellom det å få gaver til jul og det å kjenne noen, derimot er det svært vanlig å kjenne mange uten å få gaver av dem til jul.

Dette tror jeg du vet svært godt også. Du ble kanskje bare for fristet til å la en "sånn er det nok"- og "fullverdig liv"-mulighet gå fra deg?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kayia said:

For noe vissvass. Det er ingen gitt sammenheng mellom det å få gaver til jul og det å kjenne noen, derimot er det svært vanlig å kjenne mange uten å få gaver av dem til jul.

Dette tror jeg du vet svært godt også. Du ble kanskje bare for fristet til å la en "sånn er det nok"- og "fullverdig liv"-mulighet gå fra deg?

Hvis man ikke har noen venner eller bekjente så er sjansene lave for å få noe fra noen...

Sånn er det nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...