Gå til innhold

Hva er den verste julegaven du har fått?


Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

jeggir fine gaver til mine forreldre. jeg forventer ikke finere gaver heller. 

Da kan man likegodt droppe hele gavestyret mener jeg.

Anonymkode: fc2a9...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man likegodt droppe hele gavestyret mener jeg.

Anonymkode: fc2a9...edb

Hvorfor det? 

Jeg synes det er kjekt å både gi og få gaver. Synes det er et i-landsproblem at så mange syter om det. 

Anonymkode: 86735...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 13.4.2017 den 14.38, Blomsterfluen skrev:

men gavekort på kjøoesenter er alltid bra. da får jo gavempttakeren velge hva de vil kjøpe på senteret selv. jeg syns voksne fortjener å få gaver til jul i tillegg til barn. voksne også trenger gleder i å få gaver på julaften.

Som voksen har jeg råd til å kjøpe det jeg vil så julaften betyr ikke noe.

Anonymkode: acdac...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått en gave som jeg synes var ille til jul. Men jeg glemmer aldri en episode da jeg var samboer. Sitter i et familieselskap til min tidligere samboer. Og så får broren hans en gave som han skal åpne fra en dame. Og han åpner den, og blir helt rød i ansiktet... og begynner å le... og sier : "Jeg fikk et gullbrød, og en boksershorts.."  Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske noen regelrett ille julegaver. Men liker ikke å få sjokolade. Jeg er sterkt overvektig. Men alikevel får jeg sjokolade til bursdag og jul. 

Anonymkode: c1bda...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/10/2017 at 12:56 PM, Mina1 said:

Jeg har ikke fått en gave som jeg synes var ille til jul. Men jeg glemmer aldri en episode da jeg var samboer. Sitter i et familieselskap til min tidligere samboer. Og så får broren hans en gave som han skal åpne fra en dame. Og han åpner den, og blir helt rød i ansiktet... og begynner å le... og sier : "Jeg fikk et gullbrød, og en boksershorts.."  Hahaha

Ikke noen dårlig gave det vel! Hadde jeg blitt glad for. Så enkelt kan det gjøres. ;)

Anonymkode: 406e0...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noen dårlig gave det vel! Hadde jeg blitt glad for. Så enkelt kan det gjøres. ;)

Anonymkode: 406e0...ad5

hehehe ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...