Gå til innhold

Desembertrygda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer desembertrygda på torsdag?

Anonymkode: 98040...3ea

Ja

Anonymkode: 77c22...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer fredag tror jeg. Mandag offisiellt, men den kommer jo som regel en virkedag før.

 

 

 

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kommer fredag tror jeg. Mandag offisiellt, men den kommer jo som regel en virkedag før.

 

 

 

Anonymkode: 0aec5...fcd

Ikke umulig den kommer på torsdag.

Vi får nesten bare se hva som skjer.

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutes ago, Maw87 said:

"Offisiell" utbetalingsdato er jo 12 desember. Så om den kommer en dag før er det vel heller fredag den kommer.

Ja, men i november kom trygda på torsdag, selv om 20. var søndag - da ville det med den logikken du beskriver blitt fredag (18.), ikke torsdag (17.), men det ble torsdag... så da lurer jeg på om desembertrygda også kommer på torsdag - det begynner jeg å lure på nå.

Men men.

PS 1:

I dag er det tirsdag, dvs. det er 2 dager til torsdag.

Men men.

PS 2:

Jeg er ikke blakk, bare syns det er underholdende.

Men men.

PS 3:

Så får vi håpe, at jula, blir, noe 'julestemnings-aktig', for de fleste, vel.

Noe sånt.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men i november kom trygda på torsdag, selv om 20. var søndag - da ville det med den logikken du beskriver blitt fredag (18.), ikke torsdag (17.), men det ble torsdag... 

Syntes det er litt rart du starter en egen tråd om dette når du har så god greie på dette.

Er det noe slags plot, lurer jeg på nå.

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde noen "trygda kommer ikke på fredag" holdninger her i sommer også. Men det ble feil, for den kom freddan!

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt som att den kommer en virkedag før den offisielle utbetalingsdagen til nav. DVS første virkedag før 12 (mai og desember), og første virkedag før 20 (januar, februar, mars, april, juni, juli, august, september, oktober, november).

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i november kom trygda på torsdag, enda 19. var lørdag - det tyder på at den ikke kommer på fredag lenger. Og siden 11. des er søndag, skulle man da tro at trygda kom torsdag 08. des.

Så kommer den på torsdag, lurer jeg på nå.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i november kom trygda på torsdag, enda 19. var lørdag - det tyder på at den ikke kommer på fredag lenger. Og siden 11. des er søndag, skulle man da tro at trygda kom torsdag 08. des.

Så kommer den på torsdag, lurer jeg på nå.

Anonymkode: 98040...3ea

Torsdag eller fredag, spiller ingen rolle, vel. 

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, AnonymBruker said:

Torsdag eller fredag, spiller ingen rolle, vel. 

Anonymkode: 28d6a...915

Greit å ha interesser og engasjere seg i noe, vel?

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit å ha interesser og engasjere seg i noe, vel?

Anonymkode: 98040...3ea

Sant nok, hobbies kan skape et fullverdig liv. Noe sånt.

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, unntaket er når søndag er 20de. Da er offisiell utbetalingsdag fredag 18, så på helger med 20de på lørdag eller søndag, så kommer pengene på "hold deg fast" torsdag. Denne gangen er ikke 20de på en søndag, men en mandag. Da kommer trygda på freddan,

 

mvh

trygdebeistet.

Anonymkode: 0aec5...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, unntaket er når søndag er 20de. Da er offisiell utbetalingsdag fredag 18, så på helger med 20de på lørdag eller søndag, så kommer pengene på "hold deg fast" torsdag. Denne gangen er ikke 20de på en søndag, men en mandag. Da kommer trygda på freddan,

 

mvh

trygdebeistet.

Anonymkode: 0aec5...fcd

Da sier vi det.

Anonymkode: 28d6a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, unntaket er når søndag er 20de. Da er offisiell utbetalingsdag fredag 18, så på helger med 20de på lørdag eller søndag, så kommer pengene på "hold deg fast" torsdag. Denne gangen er ikke 20de på en søndag, men en mandag. Da kommer trygda på freddan,

 

mvh

trygdebeistet.

Anonymkode: 0aec5...fcd

Åh, er det sånn det fungerer. "Offisiell utbetalingsdag" må være en virkedag, altså.

Jaja, da får jeg mer å spille for på fredag.

Anonymkode: 98040...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...