Gå til innhold

Hvorfor har alle aspergere dilla på.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor driver alle aspergerske folk her inne å slenger på ord og setninger som gir ingen mening, på slutten av innlegget dems?:ph34r: er det muligens en særinteresse eller er det stereotypiske hickuper ute å går?

Jeg skal ikke klage, for jeg gjør det samme selv. 

Det er forskjell på folk ja

Men men

Så sånn er det nok med den saken

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Maw87 skrev:

Miljøskada vil jeg kalle det ;) 

I oppveksten? Eller skadet fra forurensning?😛

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver alle aspergerske folk her inne å slenger på ord og setninger som gir ingen mening, på slutten av innlegget dems?:ph34r: er det muligens en særinteresse eller er det stereotypiske hickuper ute å går?

Jeg skal ikke klage, for jeg gjør det samme selv. 

Det er forskjell på folk ja

Men men

Så sånn er det nok med den saken

Anonymkode: 12a89...da8

Det er liddli morsom, vel.

Anonymkode: 2bf82...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I oppveksten? Eller skadet fra forurensning?😛

Anonymkode: 12a89...da8

Tenkte av alle oss gale her inne på forumet jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har vel funnet sin greie. Litt som ungdommer som bruker slang, hippe uttrykk for å føle seg som en del av, være kule. 

Anonymkode: 06189...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maw87 skrev:

Tenkte av alle oss gale her inne på forumet jeg :P 

Å ja. Tar ting bokstavelig jeg skjønner du

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har vel funnet sin greie. Litt som ungdommer som bruker slang, hippe uttrykk for å føle seg som en del av, være kule. 

Anonymkode: 06189...674

Ja ja, velkommen til aspergeriket. En verden full av slang og hippe uttrykk:ph34r:

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Jeg slenger ikke på noe ord og setninger som ikke gir mening.

Nei, men har du egentlig asprger da trine?

Jeg vet jo at du har fått diagnosen, men det var jo etter veldig lang tid og det virker som om du har pusha veldig på for å kunne bli diagnostisert med det.

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men har du egentlig asprger da trine?

Jeg vet jo at du har fått diagnosen, men det var jo etter veldig lang tid og det virker som om du har pusha veldig på for å kunne bli diagnostisert med det.

Anonymkode: 12a89...da8

Ja, det har jeg. Jeg har ikke pusha på noe som helst. Fastlegen ville at jeg skulle til nevropsykolog. Nevropsykologen ville utrede på nytt, både adhd og asperger. Denne psykologen har mye mer erfaring enn de som utredet meg sist. Etter endel tester, masse spørsmål og samtale med forldrene mine kom hun fram til adhd og asperger. De som utredet meg sist mente man måtte ha forsinket språkutvikling, men det er ikke et krav.

Jeg forstår ikke hvor du har det ifra at jeg har pushet på for å få diagnosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Trine skrev:

Ja, det har jeg. Jeg har ikke pusha på noe som helst. Fastlegen ville at jeg skulle til nevropsykolog. Nevropsykologen ville utrede på nytt, både adhd og asperger. Denne psykologen har mye mer erfaring enn de som utredet meg sist. Etter endel tester, masse spørsmål og samtale med forldrene mine kom hun fram til adhd og asperger. De som utredet meg sist mente man måtte ha forsinket språkutvikling

Merkelig, for diagnosekriteriene sier "ingen signifikant forsinkelse i den generelle språkutvikling ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, slabbedask skrev:

Merkelig, for diagnosekriteriene sier "ingen signifikant forsinkelse i den generelle språkutvikling ".

Ja, det har jeg fått høre i ettertid. Var sikkert noe mer også, men utredningen var merkelig i forhold til hvordan jeg har hørt andre bli utredet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
35 minutter siden, Trine skrev:

Ja, det har jeg. Jeg har ikke pusha på noe som helst. Fastlegen ville at jeg skulle til nevropsykolog. Nevropsykologen ville utrede på nytt, både adhd og asperger. Denne psykologen har mye mer erfaring enn de som utredet meg sist. Etter endel tester, masse spørsmål og samtale med forldrene mine kom hun fram til adhd og asperger. De som utredet meg sist mente man måtte ha forsinket språkutvikling, men det er ikke et krav.

Jeg forstår ikke hvor du har det ifra at jeg har pushet på for å få diagnosen.

Jeg hadde ikke fått med meg at du har aspergers. Jeg håper riktig diagnose vil hjelpe deg på en eller annen måte.

Men men. Får holde meg til tema: Du får ellers ha en liddli' morsom og fullverdig lørdagskveld med kokka, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Madelenemie har vel mer asperger enn noen her og hun bruker ikke disse ordene og setningene.

Tviler på at det er hun som er hardest rammet av alle hos som er inne her. Virker vel heller som de mest oppegående.

Det er noen her som praktisk talt ikke har et liv utenom dol. Ingen venner, ingen egen familie, ingen jobb

Men men

Det er tross alt forskjell på folk ja

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Jeg hadde ikke fått med meg at du har aspergers. Jeg håper riktig diagnose vil hjelpe deg på en eller annen måte.

Men men. Får holde meg til tema: Du får ellers ha en liddli' morsom og fullverdig lørdagskveld med kokka, vel.

Så det er du som driver å lager alle de kokka-trådene hele tiden?:o:ph34r:

Hvorfor? (Why? Whyyy?)

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Jeg hadde ikke fått med meg at du har aspergers. Jeg håper riktig diagnose vil hjelpe deg på en eller annen måte.

Men men. Får holde meg til tema: Du får ellers ha en liddli' morsom og fullverdig lørdagskveld med kokka, vel.

Er cola særinteressen din? Er det altoppslukende?

Det er forskjell på folk ja

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger også en gang i bladnt på ett men men, fullverdig liv osv. Og jeg har ikke asperger, jeg har noe schizo greier vel. Fullverdig det også?

Anonymkode: a2ff2...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...