Gå til innhold

Hvorfor har alle aspergere dilla på.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver alle aspergerske folk her inne å slenger på ord og setninger som gir ingen mening, på slutten av innlegget dems?:ph34r: er det muligens en særinteresse eller er det stereotypiske hickuper ute å går?

Jeg skal ikke klage, for jeg gjør det samme selv. 

Har du også aspergers?

Anonymkode: ff1e9...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det er du som driver å lager alle de kokka-trådene hele tiden?:o:ph34r:

Hvorfor? (Why? Whyyy?)

Anonymkode: 12a89...da8



Blir tjukk av mye kokka.

Så nei, det er nok noen andre som står bak :-)_20161210_202816.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg hadde ikke fått med meg at du har aspergers. Jeg håper riktig diagnose vil hjelpe deg på en eller annen måte.

Men men. Får holde meg til tema: Du får ellers ha en liddli' morsom og fullverdig lørdagskveld med kokka, vel.

Det håper jeg også. Det hjelper jo litt å forstå seg selv bedre.

Jo takk, har det liddli' morsomt med en valp som har fått rabies og bjeffesyken, mens jeg selv er drit sliten. Men men, jeg har ihvertfall kokka ;) Du får ha en liddli' morsom og fullverdig lørdagskveld du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at det er hun som er hardest rammet av alle hos som er inne her. Virker vel heller som de mest oppegående.

Det er noen her som praktisk talt ikke har et liv utenom dol. Ingen venner, ingen egen familie, ingen jobb

Men men

Det er tross alt forskjell på folk ja

Anonymkode: 12a89...da8

Jeg tror det er endel mer enn asperger hos de som er "sykest" her. Når man leser hvordan folk skriver så er det hun som har mest autistiske trekk. Jeg sa ingenting om at hun var minst oppegående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da?

Anonymkode: 2bf82...4a5

Det vet da vel ikke jeg. Men å ikke ha venner eller familie har ikke noe med asperger å gjøre. Altså, at man ikke ønsker venner eller familie kan ha med asperger å gjøre, men da klager man ikke over at man ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Trine skrev:

Det vet da vel ikke jeg. Men å ikke ha venner eller familie har ikke noe med asperger å gjøre.

Det tror jeg du tar feil. Det er bare å lese litt om dette på div. AS-forum.

 

Anonymkode: 2bf82...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg du tar feil. Det er bare å lese litt om dette på div. AS-forum.

 

Anonymkode: 2bf82...4a5

Les alt jeg skrev du og ikke bare første linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

Jeg tror det er endel mer enn asperger hos de som er "sykest" her. Når man leser hvordan folk skriver så er det hun som har mest autistiske trekk. Jeg sa ingenting om at hun var minst oppegående. 

Da er det rart ikke de som er minst oppegående får bedre hjelp.

Anonymkode: 141a2...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som har helt vanlige liv er ikke spesielt syke.

Anonymkode: b532d...b2b

Sånn er det nok.

Anonymkode: 2bf82...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Les alt jeg skrev du og ikke bare første linje.

Klarer ikke å svare for deg?

Anonymkode: 8f624...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Trine said:

Det vet da vel ikke jeg. Men å ikke ha venner eller familie har ikke noe med asperger å gjøre. Altså, at man ikke ønsker venner eller familie kan ha med asperger å gjøre, men da klager man ikke over at man ikke har det.

Kan det ha noe med evner å gjøre? Du vet, ved sykdommer så medfølger det som regel funksjonsnedsettelser.

Anonymkode: b532d...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det ha noe med evner å gjøre? Du vet, ved sykdommer så medfølger det som regel funksjonsnedsettelser.

Anonymkode: b532d...b2b

Du har helt rett.

Anonymkode: 2bf82...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Les alt jeg skrev du og ikke bare første linje.

Det er sikkert de som ikke orker venner fordi det blir for slitsomt. Men det er veldig mange som ønsker venner med som ikke "får det til" pga handicapet lidelsen medfører. Det er det bare å lese seg opp på.

Vil man absolutt ikke ha venner og ikke liker andre folk er man nok mer over på Schizoid PF.

Anonymkode: 2bf82...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Jeg tror det er endel mer enn asperger hos de som er "sykest" her. Når man leser hvordan folk skriver så er det hun som har mest autistiske trekk. Jeg sa ingenting om at hun var minst oppegående. 

Nei, det var jeg som sa det. Jeg sa at hun virker som den mest oppegående av de med diagnostisert asperger her.

Men det er jo godt vi er forskjellige ;)

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Det vet da vel ikke jeg. Men å ikke ha venner eller familie har ikke noe med asperger å gjøre. Altså, at man ikke ønsker venner eller familie kan ha med asperger å gjøre, men da klager man ikke over at man ikke har det.

Viss man ikke ønsker venner går det mer på schizoid personlighetsforstyrrelse. Om man derimot gjerne ønsker seg venner, men ikke klarer å få eller beholde venner på grunn av dårlig sosial kompetanse, da er det asperger.

Anonymkode: 12a89...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss man ikke ønsker venner går det mer på schizoid personlighetsforstyrrelse. Om man derimot gjerne ønsker seg venner, men ikke klarer å få eller beholde venner på grunn av dårlig sosial kompetanse, da er det asperger.

Anonymkode: 12a89...da8

Trenger ikke å være noen diagnose i bilde om man ikke ønsker seg venner eller gjør det. Sosial kompetanse er det ikke alle som lærer seg godt nok fra de er små.

Anonymkode: 8f624...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke å være noen diagnose i bilde om man ikke ønsker seg venner eller gjør det. Sosial kompetanse er det ikke alle som lærer seg godt nok fra de er små.

Anonymkode: 8f624...50e

Diagnose går nok på tap av funksjonsevne.

Anonymkode: 2bf82...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...