Gå til innhold

Trening uke 49


Lillemus

Anbefalte innlegg

Denne uka kom et førjulsbesøk i veien for styrketreningen på mandag, men jeg er jo ikke fanatisk heller så det gikk bra:

torsdag - 5,54 km / 42:56 min joggetur, alene for kjæresten gadd ikke vente til jeg kom fra juleshopping så han tok en økt på trimsykkelen, noe som første til at jeg tok en annen tur enn vi pleier og dermed ble det ca. 700 m lengre. :) Det var nydelig da, +5, vindstille og oppholdsvær og 98% isfritt hele strekningen.

søndag - 5,2 km / 41:45 min joggetur alene og denne turen er jeg også veldig fornøyd med siden jeg fikk til to gode motbakkestrekk, jeg øver meg på å jogge mer i motbakkene og merker at det går stadig litt bedre :)

Så selv om det ble bare to økter denne uka så er jeg veldig fornøyd med de to øktene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fornøyd med denne uka 😊

Mandag: Badmintontrening 1 time og 30 min

Tirsdag: Kveldstur med mannen i ganske høyt tempo 5,7 km/ 1.02 time

Onsdag: 25 min styrketrening (flere måneder siden sist....)

Torsdag: Tur med mannen i raskt tempo 4 km/39 min

Fredag: Badmintontrening 1,5 time

Søndag: Tur i lysløypa med ei venninne 6,6 km/ 1 time og 11 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Dårlig uke for meg. 2x styrketrening og 2x sykle til jobb.

Og sånn var det. Det foregår såpass mye at det er vanskelig å finne tid og overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

2 x ganger 45 gå/jogg i skogen og 1 x ellipse og tredemølle 45 min. 

Alt er så tungt...

Det blir lettere når formen stiger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, cilie skrev:

2 x ganger 45 gå/jogg i skogen og 1 x ellipse og tredemølle 45 min. 

Alt er så tungt...

Det var jo bra! Hold uuuuuud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, påskelilje skrev:

Det var jo bra! Hold uuuuuud!

Jo, takk!

I dag gikk det skeis på mølla. Ikke bare var det blytungt, og jeg så meg selv i profil og bakfra om jeg snudde litt på hodet - noe jeg jo måtte - men verre; det hugget til bakpå leggen, slik at jeg halter og måtte avbryte den siste intervallen. Jaja... ellipse- og romaskin here l come😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...