Gå til innhold

Trening uke 50


påskelilje

Anbefalte innlegg

Det ble bare EN treningsøkt på meg forrige uke :-(

Er redd det ikke blir særlig mer denne uka...

Er veldig klar for et nytt år nå, med gode rutiner på både mat, drikke og trening!

Men først skal jeg kose meg i jula - med både god mat og turer ute (forhåpentligvis et par dager på ski også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble de to faste joggerundene sist uke, ca- 4,8 km / 35-37 min torsdag og søndag og jeg er egentlig fornøyd med å klare å holde det forsettet der nå i den travle førjulstiden. :) Blir vel det denne uka også. Det har allerede sneket seg halvannen kilo med økt godis- og julekakeinntak, men skitt au! Det får vi gå løs på om to uker! :) Jeg blånekter å slanke meg i jula, selv om jeg skal prøve å styre meg litt da. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble én styrketreningsøkt, én joggetur og én sykkeltur. Det er vel i underkant av det jeg håpet på men det blir rett og slett for mye å gjøre før jul, så sånn er det. Jeg tror egentlig ikke det skader å ta det rolig i blant heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare ble to økter forrige uke - en spinning/cykling intervall og en styrkeøkt. Blir vel forhåpentlig to også denne uke, men det skal hode hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Det ble én styrketreningsøkt, én joggetur og én sykkeltur. Det er vel i underkant av det jeg håpet på men det blir rett og slett for mye å gjøre før jul, så sånn er det. Jeg tror egentlig ikke det skader å ta det rolig i blant heller.

Det har du nok helt rett i. :) Jeg tror kroppen bare har godt av et par rolige uker nå, så får vi heller backe hverandre opp igjen på nyåret. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 økter som er målet nå, men de ble ikke akkurat av de beste øktene. Sliter med noe bak i leggen etter tur på møllen. Men fikk jo trent og må trene alternativt. 

Redd det blir et mareritt eå komme i form etter julen. Tør ikke veie meg og se hvor mye som har kommet på i høst... Klærne er sÅ trange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, cilie skrev:

3 økter som er målet nå, men de ble ikke akkurat av de beste øktene. Sliter med noe bak i leggen etter tur på møllen. Men fikk jo trent og må trene alternativt. 

Redd det blir et mareritt eå komme i form etter julen. Tør ikke veie meg og se hvor mye som har kommet på i høst... Klærne er sÅ trange...

Tre økter er DØDBRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...