Gå til innhold

Stenging


Gjest Liten40

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Janus30 skrev:

Har det noe for seg å be om råd hvis man ikke har noen intensjoner om å prøve ut noen?

Hva vet du om intensjonene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, frosken skrev:

 

Jeg synes det er leit at aktivitetstilbudet er såpass begrenset der du bor. Jeg tror at en meningsfylt og strukturert hverdag kunne ha gjort en vesentlig forskjell for deg. Jeg leste nylig om doktorgradsarbeidet til Arnhild Lauveng hvor hun blant annet ser på en type skoletilbud som finnes i Danmark for mennesker med alvorlige psykiske lidelser, og jeg skulle ønske at mer varierte tilbud fantes i Norge.

Håper at du innimellom har en fin jul.

Ja det skulle vært noe å gå til her, men det er det ikke. Da er det like greit å sitte hjemme. 

Syns julen er litt slitsom, har heldigvis vival og har klart meg bra. Håper du har en fin jul :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, motorPrøysen skrev:

Selv om noen er uenig i en diagnose betyr ikke at de ikke fortjener hjelp eller at hjelp ikke kan virke. Man må møte folk der de er. Oppfatter for øvrig ikke at stjernestøv helt avviser at hun har psykiske problemer.

Og sykepleieren møter meg der jeg er, han forstår vi tenker ulikt om ting og det er greit. Er vel verre for psykiatere. Og jeg har hatt angst hele livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Stenging er en avgjørelse som tas av WM alene. Nå bør også denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Janus30 skrev:

Brukeren vil jo ikke innfinne seg med å være psyk eller noen gang å ha vært psykotisk. Er ikke et avklart forhold til egen diagnose en viktig forutsetning for virksom hjelp? Det blir vel vanskelig å skulle hjelpe noen med et problem de ikke innser at de har? 

Jeg er uføretrygdet, det er pga sykdom. Men enkelte i psykiatrien har misforstått meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det skulle vært noe å gå til her, men det er det ikke.

Har du ikke fått tilbud om turer på mandagene? Møter du opp på de?

Anonymkode: 55b92...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...