Gå til innhold

Trening uke 51


Lillemus

Anbefalte innlegg

Det ble bare to økter i forrige uke også:

Torsdag - 4,4 km / 32:27 min

Lørdag - 5,6 km / 41:44 min

Begge turene sammen med kjæresten. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, påskelilje skrev:

Ingenting på meg forrige uke.... Men nå har jeg tatt meg selv i nakken sånn at jeg har noe å rapportere på søndag!

Ja, du må tenke på oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillemus skrev:

Ja, du må tenke på oss! ;)

Faktum er at jeg nesten alltid tenker på dere og rapporteringen her både i forkant, under og etter en treningsøkt... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, påskelilje skrev:

Ingenting på meg forrige uke.... Men nå har jeg tatt meg selv i nakken sånn at jeg har noe å rapportere på søndag!

Uff - ikke jeg! Håpet nesten på kollektiv kollaps denne uken og😬😝 Men du er flink!

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Uff - ikke jeg! Håpet nesten på kollektiv kollaps denne uken og😬😝 Men du er flink!

:D Kollektiv kollaps du! Ikke her - vi hadde så god tid på julaften til og med (vi skulle bort i selskap) at vi tok oss en løpetur da også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

:D Kollektiv kollaps du! Ikke her - vi hadde så god tid på julaften til og med (vi skulle bort i selskap) at vi tok oss en løpetur da også. :) 

Uff, har du sett så usolidarisk jeg er her da...😬 Ble skrevet i en søvnløs natt...😅

Flink du også! Ingen unnskyldning her annet enn total tiltaksløshet hele jula... Eneste muskel som har fått trening er tyggemuskelen... Føler meg virkelig sukkeravhengig og tykk😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Uff, har du sett så usolidarisk jeg er her da...😬 Ble skrevet i en søvnløs natt...😅

Flink du også! Ingen unnskyldning her annet enn total tiltaksløshet hele jula... Eneste muskel som har fått trening er tyggemuskelen... Føler meg virkelig sukkeravhengig og tykk😭

Om det er noen trøst så må jeg på seriøs sukkeravvenning fra mandag av... :blink: Men har gitt meg selv lov til å spise hva jeg vil til og med søndag - så blir det som det blir. :) Men å bruke bare strikk-bukser og løse kjoler de siste to-tre ukene har sannsynligvis ikke vært noe sjakktrekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, cilie skrev:

Uff - ikke jeg! Håpet nesten på kollektiv kollaps denne uken og😬😝 Men du er flink!

Hahaha! Kollektiv kollaps! Du kan få sagt det 😁 Jeg sitter her og har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært ute og gått i dag. Ingen unnskyldning bare slapphet. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, påskelilje skrev:

Hahaha! Kollektiv kollaps! Du kan få sagt det 😁 Jeg sitter her og har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært ute og gått i dag. Ingen unnskyldning bare slapphet. Blæh!

Hehe, ja det er jo noe i felles skjebne, felles trøst... Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det, men bare vet jeg skal klare en endring fra mandag😅 Det fins ikke noe annet alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...