Gå til innhold

Jula setter sine spor


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått opp 2,4 kg de siste 2-3 ukene. :D Men jeg har ikke vært skikkelig på do på flere dager så jeg antar jeg er rimelig stuffa for å si det sånn - og jeg har selvfølgelig spist alt for mye godsaker så det er vel på tide å rulle inn litt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk jo opp litt rett før jul, og har holdt meg der. Stresser ikke, men nå har jeg kommet i gang  igjen med treningen, så jeg regner med at jeg snart er på den vanlige vekta igjen. I dag svømte jeg 2000 meter, og det må jo monne litt 😊

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Wednesday, December 28, 2016 den 15.56, Kitina skrev:

Jeg har gått ned en kilo i julen. Fornøyd med det. 

Jobber du også med  å nå normal bmi? Hva er ditt mål?

Beklager hvis jeg har glemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 12/27/2016 den 6.17, Villanda skrev:

Opp 800 g.

Deserter, majones, litt større porsjoner til flere måltid, sjokolade...

 

0,8 kg er ingenting.

Anonymkode: 8d749...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg gikk opp ca 2 kg som planlagt. Høres ikke så ille ut, men det var akkurat nok til å få en kledelig bilring rundt magen. Jeg må vel ta meg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg gikk opp ca 2 kg som planlagt. Høres ikke så ille ut, men det var akkurat nok til å få en kledelig bilring rundt magen. Jeg må vel ta meg sammen.

Mye å ta i, mye å være glad i. Er det ikke det dem sier :D

Vekta mi rusler og går nedover uten at jeg aner hvorfor. Men hunden hadde lagt på seg en kg så han er på slanker'n nå. Må være de late turene etter at valpen kom i hus. Konklusjonen er: Ut på tur, aldri sur! Det hjelper for å holde vekta nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 minutter siden, Trine skrev:

Mye å ta i, mye å være glad i. Er det ikke det dem sier :D

Vekta mi rusler og går nedover uten at jeg aner hvorfor. Men hunden hadde lagt på seg en kg så han er på slanker'n nå. Må være de late turene etter at valpen kom i hus. Konklusjonen er: Ut på tur, aldri sur! Det hjelper for å holde vekta nede.

Det ser ut som om jeg og hunden din har samme selvdisiplin når det gjelder godsaker. Jeg ønsker ham lykke til med slankingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Det ser ut som om jeg og hunden din har samme selvdisiplin når det gjelder godsaker. Jeg ønsker ham lykke til med slankingen. 

Hahaha...jo, takk :) Han forstår ikke hva som er problemet med en kg eller to for mye. Jeg prøver fortelle han at det ikke er bra for leddene å bære på daukjøtt. Han ser bare dumt på meg når jeg sier det ;) Lykke til med slankingen din også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...