Gå til innhold

Forsiktig oppstart....igjen


emilie321

Anbefalte innlegg

påskelilje
2 timer siden, emilie321 skrev:

Takk :)

Hvis du lærer deg crawl så går det fortere enn brystsvømming. 

Selv synes jeg det er gøyere å svømme crawl enn bryst. Kan heller ikke bruke bena slik jeg skal på brystsvømming pga hofteprotese. Det er også artig å svømme butterfly, men det er jeg ikke sterk nok til ennå. Må ha litt mer fart og styrke før jeg kan svømme det . Har nok enda mer rusten teknikk der nå enn på crawl.

 

Haha - butterfly klarer jeg 4 tak med, så går jeg under!

Skal oppdatere deg om min crawl-karriere her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, påskelilje skrev:

Haha - butterfly klarer jeg 4 tak med, så går jeg under!

Skal oppdatere deg om min crawl-karriere her :-)

Så gøy at du har lyst til å lære deg crawl :)

Gleder meg til å få oppdateringer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 10.58, påskelilje skrev:

Har du vært i svømmehallen i vinter? Hiv deg rundt!

Nope... Hater å svømme i overfylte innehaller... Satser på forsiktig bevegelse igjen til uka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2017 den 6.19, cilie skrev:

Nope... Hater å svømme i overfylte innehaller... Satser på forsiktig bevegelse igjen til uka! 

Jeg liker heller ikke å svømme i overfylte svømmehaller. Har funnet ut når det er minst folk å prøver og trene da. Vet at mange svømmehaller ikke deler bassenget inn i baner, men det gjør de i "min" svømmehall. Der er banene delt opp i forskjellige hastigheter, alt fra rolig til raskt. Når det fungerer så går det greit, men ikke alle skjønner hvilken bane de bør ligge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg liker heller ikke å svømme i overfylte svømmehaller. Har funnet ut når det er minst folk å prøver og trene da. Vet at mange svømmehaller ikke deler bassenget inn i baner, men det gjør de i "min" svømmehall. Der er banene delt opp i forskjellige hastigheter, alt fra rolig til raskt. Når det fungerer så går det greit, men ikke alle skjønner hvilken bane de bør ligge i.

Det er oppdelt her også, men har hatt dårlig erfaring med -sorry for generalisering - eldre folk som har "symøte" i bredden, mens de såvidt flyter framover. Jeg får kanskje revurdere tidspunktet jeg drar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...