Gå til innhold

svangerskap, angst og biologiske medisiner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

svangerskap, angst og biologiske medisiner

i dag, 19:29
 
hei. vi har veldig lyst på barn nr 3.
Jeg har en panikkangst diagnose som jeg har hatt i mange år. Den går jeg på zoloft for. i forrige svagerskap som endte med Spontan abort, fikk jeg veldig forsterket angst. er det noe man kan gjøre for å unngå/hjelpe for dette. oppfølging, medisiner? jeg er veldig redd for å bli sånn igjen.

Mannen har også begynt på biologiske medisiner  ryggprobemer. Har dette noe innvirkning på svamgerskap/barn når mannen får dette? 

håper på svarsmile.gif 

hilsen håpefull

Anonymkode: 03d70...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

hei. jeg fant ut nå at jeg er gravid i dag. 4+1 ca. jeg er 28 år gammel. 

jeg går på zoloft 200mg pga panikkanfall og angst. je har veldig lyst på dette barnet, men er ganske redd for at angsten skal ta over pga hormoner og det forårsaker stress for barnet. jeg har også ekstrem angst for å føde. det tørr jeg ikke en gang til normalt, etter to vanskelige fødsler sist.

tips til hva man kan gjøre ved forsterket angst i starten og om det er noe oppfølging man kan få noe sted og planlegge hva som skal skje osv? jeg ønsker dette barnet utrolig masse, men er redd for generelt alt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...