Gå til innhold

For lenge å vente til februar med å fikse hull i tennene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg var hos tannlegen i juleferien og fant ut at jeg hadde et stort hull på den ene siden og to små på den andre siden. Jeg går på folkehøgskole så litt vanskelig å å dra hjem bare for å fikset tennene. De hadde ikke ledig time før i februar der jeg bor, tar de inn pasienter fra andre plasser som ikke står på pasientlista deres? Syntes det hørtes veldig lenge ut å vente til februar hullene kan jo ha blitt større innen den tid jeg trur jeg har gått ganske lenge med hull i tennene for det har vært vondt en god stund allerede.

Anonymkode: d1835...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg var hos tannlegen i juleferien og fant ut at jeg hadde et stort hull på den ene siden og to små på den andre siden. Jeg går på folkehøgskole så litt vanskelig å å dra hjem bare for å fikset tennene. De hadde ikke ledig time før i februar der jeg bor, tar de inn pasienter fra andre plasser som ikke står på pasientlista deres? Syntes det hørtes veldig lenge ut å vente til februar hullene kan jo ha blitt større innen den tid jeg trur jeg har gått ganske lenge med hull i tennene for det har vært vondt en god stund allerede.

Anonymkode: d1835...aec

Det er ikke noe problem.

Anonymkode: eed92...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Unngå godteri og brus mens du venter, puss tenner morgen og kveld med myk tannbørste, bruk tanntråd, skyll munnen to ganger om dagen med den sterkeste fluorskyllet (2 mg/ml) - for å beskytte tennene og motvirke ytterligere skade på tennene mens du venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...