Gå til innhold

Vondt i hendene etter boksing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har drevet og lært broren min ulike bokseteknikker. Her forleden ville han prøve dem ut, og fikk meg til å holde opp hendene for å ta imot slagene, uten at vi hadde hansker. Så han slo meg ubeskyttet innenfor håndflatene med knokene. Hele seansen varte ikke spesielt lenge.

Nå en uke etter, har jeg fortsatt vondt i hendene. Det er en slags vag smerte i håndflatene, og av og til også litt dunkende vondt i fingrene. Jeg har full mobilitet i fingrene og kan flekse håndleddene i alle retninger, uten problemer. Hva er sjansen for at jeg har brukket noen bein i hånden, eller skadet meg på annet vis? Blir jo nervøs.

Anonymkode: 07475...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...