Gå til innhold

Hostesaft.


Mari Y

Anbefalte innlegg

Kan man bruke dette selv om man ikke er forkjølet? Jeg spør fordi det går tydeligvis influensa nå for tiden. Er frisk, men vil helst slippe en ny runde nå når jeg alt har vært forkjølet. Da jeg synes den jeg har kjøpt på butikken er veldig effektiv mot hoste, men man må visst ta 10 ml pr dosering iflg bruksanvisningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Mari Y skrev:

Kan man bruke dette selv om man ikke er forkjølet? Jeg spør fordi det går tydeligvis influensa nå for tiden. Er frisk, men vil helst slippe en ny runde nå når jeg alt har vært forkjølet. Da jeg synes den jeg har kjøpt på butikken er veldig effektiv mot hoste, men man må visst ta 10 ml pr dosering iflg bruksanvisningen. 

Hvorfor skal du ta hostesaft hvis du ikke er forkjølet? Den vil ikke forhindre influensaen på noen måte.

Anonymkode: 84143...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper ikke du er seriøs nå, trådstarter? Hostesaft kan ikke forhindre at man får forskjølelse/influensa. Får man det, så får man det. Er du ikke forskjøla, skal du heller IKKE ta hostesaft.

Anonymkode: a869f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper ikke du er seriøs nå, trådstarter? Hostesaft kan ikke forhindre at man får forskjølelse/influensa. Får man det, så får man det. Er du ikke forskjøla, skal du heller IKKE ta hostesaft.

Anonymkode: a869f...13b

Ok. Var derfor jeg spurte. Da lærte jeg i hvert fall noe nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...