Gå til innhold

Hjälp, jag har blivit asexuell pga av detta problem.


GuapaMallorca

Anbefalte innlegg

GuapaMallorca

Hei Doktoronline, hjälp.

 

14 månaders sedan blev jag en kväll väldigt kåt och upphetsad,

och jag började få ont i min vänstra sida. I äggstock området men,fick blue beans typ. Men ändå väntade jag med att få orgasm så smärtan blev väldigt smärtsam så jag var tvungen och onanera och efter orgasmen hade jag fortfarande lika ont i en timme efter!

 

Sedan dess får jag ont i vänstra sidan efter orgasm,som typ molande värk,kvittar när jag får orgasm under ägglossning,innan,efter,mens,alltid ont efter,så jag gick tll gynekolog. Och hon tryckte med fingrarna,kände ovanpå venstre äggstock området och jag skrek till av smerte,efter det kom denna molande verken igen utan orgasm och var kvar en vecka hela dagar morgon till kväll,nu hade det inget med sex och göra.

 

Sedan denna tryckningen av gynekologen blev problemet värre,nu kunde jag få ont närsom helst utan en orgasm,och även om jag ens tänker lite på sex eller säger ordet sex så får jag ont i vänstra sidan!!

10 gynekologer vet inget,inte ens en ide. Är det livmoderns fel,en nerv,en ven,artär,äggledarna.......

 

Hjälp, jag har blivit asexuell pga av detta problem.

 

Snälla hjälp mig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Er det slik at det er i forbindelse med samleie-orgasme at du får smerter? Da kan det være den godartede tilstand endometriose, hvor vev av samme type som slimhinnen på innsiden av livmoren er plassert på feil plass, oftest på bukhinnen eller på eggstokker. Det skaper en irritasjonstilstand (en slags betennelse). Hvis legen under undersøkelsen treffer endometriosen, vil det kunne utløse smerte.

 Endometriose gir typisk smerter ved eggløsning, i tiden før menstruasjon og under menstruasjonen.

At du skal få smerter bare ved å tenke på situasjonen er mer uforklarlig.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GuapaMallorca

hej,jeg får en verk i vänstra sidan efter orgasm generellt,med meg,onani,och annan,både,slltid,var dag,kvittar om jeg har mens,pms,ägglossning etc om jeg ens blir kåt får jeg verk,vondt,några sekunder efter orgasm kommer verken,det startade mär jeg blev velfigt kåt och fick blue beans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
GuapaMallorca
På 2017-01-13 den 23.29, GuapaMallorca skrev:

Hei Mette,tusen takk för svar. Som jeg skrev i förste mejl så har jeg varit hos 10 gynekologer under siste 6 månder. Ingen har gett meg diagnos av endometriose.  men jeg tror jeg har vestibultis/ vaginism. för det gör vondt att ha samleie även ett finger gör vondt. Jeg får vondt utan samleie,i venstre sidan, men nu har det blivit värre og har vondt nesten hver dag hela dagen uten att vara upphetsad eller ha orgasm.Vondt stellet har flyttats nu,mer nära livmodern  har jeg vondt nu,innan hade jeg nermare äggstocks området. Når ett finger rör vid venstre sidan av livmodersvägg där inne startar verken også.mvh

På 2017-01-13 den 23.29, GuapaMallorca skrev:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...