Gå til innhold

Blir fort lei det fysiske!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg opplever å bli veldig fort lei det fysiske med sex. Om jenten så er helt nydelig, tar det ikke mange ukene før det rent fysiske ikke gir meg noe lenger. Når alt som heter "nytt" er borte, blir også lysten det, og jeg må se for meg andre jenter mens vi holder på. Jeg registrere at hun merker det stadig tar lengre tid for meg å komme, og det er kjipt. Det er ikke noe ved henne som forandrer seg, og det er mye av det som er så uforklarlig for meg; jeg liker henne like godt nå som når vi møttes første gang, men det gjøre tydeligvis ikke "minstemann". 

Dette har nå skjedd med 4 jenter, og jeg er redd for at det kommer til å fortsette slik. Er det noe måte å komme ut av dette på?

Anonymkode: 625bb...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan virke som om du praktiserer ganske kjedelig og ensformig sex i og med at dette skjer etter så kort tid. Hva med å utforske de ulike delene ved kvinnen, også innsiden av hodet, gjøre deg kjent med hva hun/dere liker, hva med å utfordre deg selv og lære deg noen nye stillinger osv osv. 

Anonymkode: 922c3...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...