Gå til innhold

MS attakk - erfaringer


Høna25

Anbefalte innlegg

For et par uker siden merket jeg at jeg skalv på venstre hånd når jeg løftet en glass med brus. Dagen etter hadde jeg en doven/nummen følelse i handa. Den 3 dagen så merket jeg denne skjelvingen i høyre arm,bena,nakke og rygg. Skjelvingene er som når man har trent hardt og musklene er slitne. Merker det mest i bena når jeg går ned trapper og når jeg må gå lenger avstander. Har også vært en del svimmel og noe sløret syn. Legen sa at dette skyldtes musklene og er henvist til mr. Mr for et år siden viste  normale funn i hodet. Dette skremmer meg så klart veldig. Spesielt als - men det sprer seg vel ikke til kroppen i løpe av timer/dager ? Er bare 25 år så er jo ung. Men så har jeg tenkt på at dette kan være starten på ms, siden det kom så plutselig. Noen med erfaringer når det gjelder ms ? Og kanskje har hatt lignende symptomer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes så uendelig mange nevrologiske lidelser og symptomer at å "tenke" seg til hva dette kan være bare i mine øyne er med på å skape unødvendig uro. De fleste av symptomene er forbigående og skyldes helt ufarlige tilstander. Det er klart at når man leser innlegget ditt så kan man gå rett på en av verstingene og si at dette kan være ms, men hvorfor skal man gjøre det? Mitt råd er derfor å ikke Google symptomer, søke råd/info på nettet da ingen der vet eller kan diagnostisere deg der. La lege og spesialister ta seg av dette.

Anonymkode: b4dbc...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...