Gå til innhold

Stor kul på venstre side av magen


xsuspicious

Anbefalte innlegg

Hei! Har ikke så mye erfaring her, men har lest meg opp på retningslinjene. Om det er noen regler jeg bryter, er det bare å si ifra. 

Jeg bestemte meg altså for å skrive dette innlegget fordi jeg har oppdaget en ganske stor klump på venstre side av magen, like over den "midterste six-packen" (har ikke noen annen måte å forklare det på) mot ribbeina. Jeg vet ikke hvor lenge den har vært der, men har hatt litt ubehag rundt ribbeina de siste dagene. 

Lurer på om det kanskje kan ha noe med at jeg har brukt veldig mye amfetamin i det siste (helt på kjøret). Har lett på nettet, men finner ingen sammenheng.

Håper noen kan hjelpe meg, for jeg er veldig stressa og bekymra på grunn av denne kulen.

Vedlegg: Bilde jeg knipset av kulen. Ikke bry deg om at deler av bildet er lilla. Det kommer av belysningen i rommet. Magen min er ikke misfarget :)

magekul.png

Endret av xsuspicious
Typo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...