Gå til innhold

Nå er jeg lost.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hadde besøk av sykepleieren og psykiateren i dag, jeg holder på å miste forstanden. På mandag skal jeg begynne på xeplion, dagsenteret ordner med det. Får motstand fra mine åndelige hjelpere, men nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for. Er redd, men jeg dør ikke av det sa psykiateren. Får se hvor lenge dette varer, måtte gi det tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hadde besøk av sykepleieren og psykiateren i dag, jeg holder på å miste forstanden. På mandag skal jeg begynne på xeplion, dagsenteret ordner med det. Får motstand fra mine åndelige hjelpere, men nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for. Er redd, men jeg dør ikke av det sa psykiateren. Får se hvor lenge dette varer, måtte gi det tid. 

Gratulerer ! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

En skikkelig god nyhet :-) Nå kan du endelig få det bedre. Lykke til :-)

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å høre! Jeg håper at dette blir bra for deg. Selv får jeg depotmedisin og det er ikke spesielt ubehagelig. Jeg var litt engstelig de første gangene, men nå er det "piece of cake".

Lykke til og ha en fin dag Stjernestøv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for.

Jeg vet ikke noe om medisiner, men synes dette virker fornuftig.  Lykke til, håper det går bra og at du klarer å la det ta den tiden det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bibben skrev:

Det var hyggelig å høre! Jeg håper at dette blir bra for deg. Selv får jeg depotmedisin og det er ikke spesielt ubehagelig. Jeg var litt engstelig de første gangene, men nå er det "piece of cake".

Lykke til og ha en fin dag Stjernestøv :o)

Takk :) Ha en fin dag du og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg vet ikke noe om medisiner, men synes dette virker fornuftig.  Lykke til, håper det går bra og at du klarer å la det ta den tiden det tar.

Takk :) Ja er litt lei av å sjonglere med medisiner, nå blir det mer konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Hadde besøk av sykepleieren og psykiateren i dag, jeg holder på å miste forstanden. På mandag skal jeg begynne på xeplion, dagsenteret ordner med det. Får motstand fra mine åndelige hjelpere, men nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for. Er redd, men jeg dør ikke av det sa psykiateren. Får se hvor lenge dette varer, måtte gi det tid. 

 

Nå ble jeg glad :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, XbellaX skrev:

 

Nå ble jeg glad :-) 

Takk :)

Jeg føler meg ikke bra, han sa jeg kunne ta mer seroquel og bruke vival frem til mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Hadde besøk av sykepleieren og psykiateren i dag, jeg holder på å miste forstanden. På mandag skal jeg begynne på xeplion, dagsenteret ordner med det. Får motstand fra mine åndelige hjelpere, men nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for. Er redd, men jeg dør ikke av det sa psykiateren. Får se hvor lenge dette varer, måtte gi det tid. 

Dette ble jeg skikkelig glad for å lese stjernestøv! Et klokt valg. Jeg tror du kommer til å merke at du raskt får det bedre. Husk at det er på jorda du hører til:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tilstede skrev:

Dette ble jeg skikkelig glad for å lese stjernestøv! Et klokt valg. Jeg tror du kommer til å merke at du raskt får det bedre. Husk at det er på jorda du hører til:)

Klem

Takk :)

Trodde jeg kunne ha en fot i begge dimensjoner, men vil ikke bli besatt og drepe noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk :)

Trodde jeg kunne ha en fot i begge dimensjoner, men vil ikke bli besatt og drepe noen. 

Huff da, står det så dårlig til.

Lykke til.

Anonymkode: fe8d8...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Hadde besøk av sykepleieren og psykiateren i dag, jeg holder på å miste forstanden. På mandag skal jeg begynne på xeplion, dagsenteret ordner med det. Får motstand fra mine åndelige hjelpere, men nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for. Er redd, men jeg dør ikke av det sa psykiateren. Får se hvor lenge dette varer, måtte gi det tid. 

Så flott å høre, Stjernestøv :)

Ønsker deg alt godt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg vil tenke så gode tanker så godt jeg kan og krysser fingre og tær for at alt går godt med deg

Alle står ofte på med sitt i helsevesenet og som pasient særlig på instusjonspregede steder må være veldig vanskelig 

Men det finnes fremdeles ansvarlige og samvittighetsfulle mennesker tror jeg fremdeles og håper de er der du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da, står det så dårlig til.

Lykke til.

Anonymkode: fe8d8...412

Takk :)

Ja er redd for å drepe noen, kutte de opp i halsen. Prøver å holde fokus på filmer,men så kom bror min å skulle låne penger. Ble uvel nå,han har så masse rare energier. Måtte tenne røkelse for han lukter så vondt. Får ta vival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...