Gå til innhold

Nå er jeg lost.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg vil tenke så gode tanker så godt jeg kan og krysser fingre og tær for at alt går godt med deg

Alle står ofte på med sitt i helsevesenet og som pasient særlig på instusjonspregede steder må være veldig vanskelig 

Men det finnes fremdeles ansvarlige og samvittighetsfulle mennesker tror jeg fremdeles og håper de er der du er

Takk :) 

Ja de er i grunn gode hjelpere sykepleieren og psykiateren, selv om vi tenker ulikt. Men nok er nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BamseLiten skrev:

Dette høres ut som en flott løsning Stjernestøv ❤️

Takk :) Ja håper det, vil bare bli bedre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja de er i grunn gode hjelpere sykepleieren og psykiateren, selv om vi tenker ulikt. Men nok er nok. 

Jeg synes det er bra du har fått prøvd deg uten medisiner, noe du lenge ønsket - OG at du nå har kommet til erkjennelsen at nok er nok. Det var nok en erfaring du måtte gjøre deg. Håper du får mer fred med deg selv nå, Stjernestøv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari- skrev:

Jeg synes det er bra du har fått prøvd deg uten medisiner, noe du lenge ønsket - OG at du nå har kommet til erkjennelsen at nok er nok. Det var nok en erfaring du måtte gjøre deg. Håper du får mer fred med deg selv nå, Stjernestøv! :)

Takk :) Ja jeg klarer bare ikke mer av dette, det åndelige tar jo knekken på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten40
På 18.1.2017 den 13.03, stjernestøv skrev:

Hadde besøk av sykepleieren og psykiateren i dag, jeg holder på å miste forstanden. På mandag skal jeg begynne på xeplion, dagsenteret ordner med det. Får motstand fra mine åndelige hjelpere, men nå hører jeg på mine jordiske hjelpere. De sa det var et klokt valg, men at jeg måtte være tålmodig. Nå kan jeg ikke lenger sjonglere med medisiner, som jeg er kjent for. Er redd, men jeg dør ikke av det sa psykiateren. Får se hvor lenge dette varer, måtte gi det tid. 

Lykke til, Stjernestøv, du er ikke den eneste som ikke holdt ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Liten40 skrev:

Lykke til, Stjernestøv, du er ikke den eneste som ikke holdt ut.  

Takk :)

Nei noen ganger må man bare krype til korset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Dette håper jeg skal bli et positivt vendepunkt for deg, Stjernestøv!

Ønsker deg lykke til <3

Takk :) 

Gruer meg, men er litt redd for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Gruer meg, men er litt redd for tiden. 

Det går bra, du har disse to menneskene som støtter deg. Stol på dem og ha tro på at det blir bra slik dere har planlagt å gjøre det fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BamseLiten skrev:

Det går bra, du har disse to menneskene som støtter deg. Stol på dem og ha tro på at det blir bra slik dere har planlagt å gjøre det fremover. 

Håper det går bra, men jeg er så usikker på dette. Om det er rett osv, men får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎01‎.‎2017 den 17.53, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Ja de er i grunn gode hjelpere sykepleieren og psykiateren, selv om vi tenker ulikt. Men nok er nok. 

Jeg synes de har vist seg som gode hjelpere gjennom ganske lang tid nå. Jeg synes du har tatt en klok avgjørelse og håper at du snart blir mindre redd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes de har vist seg som gode hjelpere gjennom ganske lang tid nå. Jeg synes du har tatt en klok avgjørelse og håper at du snart blir mindre redd igjen.

Ja, og det er så mye galskap rundt meg og, det skremmer meg. Takk til dere alle for støtten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det blir ikke før på tirsdag, apoteket hadde ikke inne det jeg skulle ha. 

Det var dumt de ikke hadde inne medisinen, men nå er det bare en helg igjen før du får den, hold fast på det. En helg går fort. Prøv å lev mest mulig sunt i helgen. Ikke drikk alkohol, få nok søvn og slikt. Kanskje littegrann frisk luft. Jeg gleder meg over avgjørelsen du har tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tilstede skrev:

Det var dumt de ikke hadde inne medisinen, men nå er det bare en helg igjen før du får den, hold fast på det. En helg går fort. Prøv å lev mest mulig sunt i helgen. Ikke drikk alkohol, få nok søvn og slikt. Kanskje littegrann frisk luft. Jeg gleder meg over avgjørelsen du har tatt. 

Takk :) Har det ikke så bra men har tatt vival,tror ikke jeg kan ha med folk å gjøre. Var hos foreldrene mine i går, de har det ikke bra verken psykisk eller fysisk. Sykepleieren lurte heller på om det var jeg som ikke hadde det bra, da har han ikke forstått noenting. Jeg tar jo inn andres ting, men han for tro hva han vil. Er så frustrert og irritert,oppgitt over det meste. Men ser jo at dette ikke kan fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Har det ikke så bra men har tatt vival,tror ikke jeg kan ha med folk å gjøre. Var hos foreldrene mine i går, de har det ikke bra verken psykisk eller fysisk. Sykepleieren lurte heller på om det var jeg som ikke hadde det bra, da har han ikke forstått noenting. Jeg tar jo inn andres ting, men han for tro hva han vil. Er så frustrert og irritert,oppgitt over det meste. Men ser jo at dette ikke kan fortsette. 

Du får skjerme deg litt i helgen da, så tåler du nok mer bare du får begynt på xeplion. Og forhåpentligvis får det ned forbruket ditt av vival også, når du blir stabil på medisinen, for det bekymrer meg litt. Har selv vært innmari avhengig, og vet hvor fryktelig det er å sitte fast i klisteret, med toleranseabstinens og avvenning. Det ønsker jeg ikke for deg. Det er det med benzo, at det går så innmari bra så lenge det går bra, og så fryktelig galt når det først går galt. Og det er det med avvenning av benzo, at når en har abstinens blir en så fullstendig hudløs og uten filter.  Det ble i hvert fall jeg. Alt ble forsterket, av lyder, bevegelser osv. Alle stimuli. Jeg som ikke sliter med det til vanlig opplevde det som fryktelig slitsomt, og for deg ville det blitt forferdelig slitsomt oppå den du er fra før, om du forstår hva jeg mener. Tenk litt på dette stjernestøv. Jeg skriver dette i beste mening, for jeg ønsker deg bare godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tilstede skrev:

Du får skjerme deg litt i helgen da, så tåler du nok mer bare du får begynt på xeplion. Og forhåpentligvis får det ned forbruket ditt av vival også, når du blir stabil på medisinen, for det bekymrer meg litt. Har selv vært innmari avhengig, og vet hvor fryktelig det er å sitte fast i klisteret, med toleranseabstinens og avvenning. Det ønsker jeg ikke for deg. Det er det med benzo, at det går så innmari bra så lenge det går bra, og så fryktelig galt når det først går galt. Og det er det med avvenning av benzo, at når en har abstinens blir en så fullstendig hudløs og uten filter.  Det ble i hvert fall jeg. Alt ble forsterket, av lyder, bevegelser osv. Alle stimuli. Jeg som ikke sliter med det til vanlig opplevde det som fryktelig slitsomt, og for deg ville det blitt forferdelig slitsomt oppå den du er fra før, om du forstår hva jeg mener. Tenk litt på dette stjernestøv. Jeg skriver dette i beste mening, for jeg ønsker deg bare godt.

Takk. Får holde meg unna folk, men føler jeg må ta vival for å roe monsteret inne i meg. Det er ikke meg det heller. Jo har vært avhengig av benzo jeg og, så vet hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere. Er i ferd med å gi opp selv. Håper jeg får meg jobb snart så jeg kan sjekke ut av systemet. Ønsker fortsatt hjelp fra psykisk helsevern men vet ikke hvem jeg skal stole på eller snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvor stor grad man kan lære av sine egne feil er jeg blitt mer og mer usikker på

Jeg har alltid trodd det men selvsagt det er situasjoner og det er situasjoner

Anonymkode: a04db...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...