Gå til innhold

Burde jeg be om heftig undersøkelse?


leahli

Anbefalte innlegg

Legen har nå finni ut at jeg har pco. Men jeg er fremdeles ufattelig sliten, det blir bare værre å værre. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg er så enormt utmattet. Legen tar blodprøver, jeg får i svar, alltok. Jeg er redd for kreft og hjertesvikt. Jeg trener å er ellers litt overvektig. Hadde legen funnet ut av kreft? Eller om noe alvorlig er på færde? Jeg snuser, jeg bruker medisiner pgav psyken, men nei, dette er ikke pgav psyken, min psyke er bedre enn noengang. Jeg er så sliten å utmatta at jeg blir redd. Kjennes ut som hjertet ikke orker dra meg, føles som om jeg kan bare dette i hop når som helst. Hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du? Hjertesvikt forekommer svært sjelden hos unge mennesker. 

Hvis blodprøvene er normale så har du neppe noe å frykte. Utmattelse/slitenhet er diffuse symptomer som kan bety alt eller ingenting. Regner med legen har utelukket stoffskifteproblemer og vitaminmangler. 

Kan det være bivirkninger av medisinen du bruker? Hvordan er kostholdet ditt? 

Anonymkode: 3e82a...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør undersøkes med MR av hjertet med kontrastveske. En enklere undersøkelse er arbeids-ekg, men den er ikke like trygg.

Forøvrig tenker jeg bivirkninger av medisinen. 

Anonymkode: 69e6f...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...