Gå til innhold

Er dette samme kvinnen?


AnonymBruker

Er dette samme kvinnen?  

7 stemmer

  1. 1. Er dette samme kvinnen?

    • Ja
      5
    • Nei
      2
    • Usikker
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oioioi plot twist, frisøren var rasistisk mot sin egen rase. Nekter nå seg selv adgang til sin egen frisørsalong, blir hun straffet for dette? Selvdiskriminering mot sin egen rase, er det lov eller ulovlig i Norge :ph34r:

Anonymkode: f4721...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, slabbedask said:

Hva får folk frivillig til å overgi seg til totalitær ideologier? På 70-tallet var det marxismen, nå er det islam.

Hva slags plagg er det hun har på underarmene? Nesten toppløs, og så er det noen trange "strømper" opp på underarmene? Hva heter det plagget? Hva er hensikten?

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags plagg er det hun har på underarmene? Nesten toppløs, og så er det noen trange "strømper" opp på underarmene? Hva heter det plagget? Hva er hensikten?

Anonymkode: c7103...510

Hansker, kalles det :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oioioi plot twist, frisøren var rasistisk mot sin egen rase. Nekter nå seg selv adgang til sin egen frisørsalong, blir hun straffet for dette? Selvdiskriminering mot sin egen rase, er det lov eller ulovlig i Norge :ph34r:

Anonymkode: f4721...231

Det er ikke snakk om "rase", men religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Bokormen123 said:

Hansker, kalles det :huh:

Som går helt opp til albuen? Skjuler vel hele flotte armen da?

2 hours ago, Bokormen123 said:

Det er ikke snakk om "rase", men religion.

De sier "rase" i USA. Barack Obama snakker om rase i talene. "Equality for all races" er noe annet enn å snakke om raserenhet. Det er ikke politisk korrekt i Europa å bruke akkurat det ordet, men all den tid det eksisterer forskjeller som går på "rase" (biologisk skille mellom mennesker), som f.eks. kultur, religion, materiell levestandard og diskriminering, så er det idiotisk å bare "fjerne" ordet.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som går helt opp til albuen? Skjuler vel hele flotte armen da?

Anonymkode: c7103...510

Det er ikke uvanlig med lange hansker til gallakjole i bryllup eller andre store selskaper, kanskje ikke så vanlig i Norge, men i andre land er det nok vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lillemus said:

Det er ikke uvanlig med lange hansker til gallakjole i bryllup eller andre store selskaper, kanskje ikke så vanlig i Norge, men i andre land er det nok vanlig.

Da er det bare sånn da.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lillemus said:

Det er ikke uvanlig med lange hansker til gallakjole i bryllup eller andre store selskaper, kanskje ikke så vanlig i Norge, men i andre land er det nok vanlig.

Gallakjole? Hvis du ser på vinduet i bakgrunnen så ser du at det er et partytelt.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gallakjole? Hvis du ser på vinduet i bakgrunnen så ser du at det er et partytelt.

Anonymkode: c7103...510

Det er mulig, men man kan godt arrangere bryllup i et partytelt og da er lange hansker helt innenfor. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, Lillemus said:

Det er mulig, men man kan godt arrangere bryllup i et partytelt og da er lange hansker helt innenfor. :) 

Da er det sånn det nok er da.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Master said:

Hva er hensikten med denne tråden?

Hensikten er å sjekke hva folk mener om likheten her. Lurer fordi jeg syns det er helt likt, men er åpen for at jeg tar feil - nå ser det imidlertid ut til at folk flest har samme syn som jeg har.

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hensikten er å sjekke hva folk mener om likheten her. Lurer fordi jeg syns det er helt likt, men er åpen for at jeg tar feil - nå ser det imidlertid ut til at folk flest har samme syn som jeg har.

Anonymkode: c7103...510

Ok, jeg ser dog ikke likheten. Skjønner fortsatt ikke poenget med tråden. Hvis det hadde vært samme jente, hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Master said:

Jeg bryr meg ikke.

Bryr deg ikke, er du en slik som handler "middagen" på Circle K?

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bryr deg ikke, er du en slik som handler "middagen" på Circle K?

Anonymkode: c7103...510

Hva har det med din IQ å gjøre?

Til informasjon så nei, jeg handler aldri ferdigmat. Jeg gikk kokk på vgs, jobber ikke med det, men er en meget god amatørkokk i hjemmet.

Din såkalte IQ er tydeligvis for høy for ditt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, Master said:

Hva har det med din IQ å gjøre?

Til informasjon så nei, jeg handler aldri ferdigmat. Jeg gikk kokk på vgs, jobber ikke med det, men er en meget god amatørkokk i hjemmet.

Din såkalte IQ er tydeligvis for høy for ditt eget beste.

Skal vedde på at du er en såkalt "etisk" person (vegetarianer)

Anonymkode: c7103...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vedde på at du er en såkalt "etisk" person (vegetarianer)

Anonymkode: c7103...510

Hva du mener med etisk vet jeg lite om, men jeg er ikke en vegeterianer nei. Er meget glad i kjøtt av god kvalitet. Men at jeg er opptatt av kortreist mat og dyrevelferd, det er jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...