Gå til innhold

Snåsamannen mener Trump blir skutt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 time siden, stjernestøv skrev:

En som er på yotutube sa at Trump representerte hat. 

På YouTube? Da må det nok være sant.

Anonymkode: 6baa0...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, stjernestøv said:

Uff dette gidder jeg ikke, han har hjulpet så mange. 

Du får ta deg en tur til Snåsa da, så hjelper dan deg med schizoaffektiv'en din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig off-topic:

Hvis Snåsamannen sier at han kan spå framtiden, forandre organene til folk sånn at de plutselig ikke er syke lengre gjennom å legge hånden på dem, så er han en svindler. Det kan han ikke.

Om han faktisk får folk til å føle seg bedre, gi håp, dempe stress slik at kroppen får anledning til å helbrede seg selv, så kan det ha en verdi. Muligens er det litt verdi i det gamle skinnet der oppe.

Om Trump blir skutt: Alle upopulære personer står i en viss fare for å bli skutt. Om dette gjelder Trump er mer sannsynlighetsberegning. Jeg ville synes det var et enormt slag mot demokratiet om Trump ble skutt. Sånn kan det ikke være i en sivilisert verden. Selv om jeg ikke akkurat liker det fyren står for. Håper heller han blir avsatt ved riksrett.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2017 den 22.32, Kanonføde skrev:

Du får ta deg en tur til Snåsa da, så hjelper dan deg med schizoaffektiv'en din.

Skulle jeg gjerne gjort, men han tar ikke imot folk lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å motsi Snåsamannen litt:

Sjansen for at Trump blir skutt er heldigvis svært lav. Jeg sier heldigvis, fordi det ikke kan være slik i et demokrati at folk bare kan skyte lovlig valgte presidenter de ikke liker. Da er vi i en del av verden vi virkelig ikke ønsker verdiene fra. 

Det er ikke slik at presidenter i USA har manglet motstandere de siste par tiår. Det har ført til at sikkerheten er enorm rundt presidenten, og at et slikt angrep ville kreve ressurser som den vanlige radikale Trump-motstander aldri ville klare å oppdrive. Jeg er sikker på at selv denne tråden blir lest av noen. Tusener av mennesker jobber spesifikt med presidentens sikkerhet. Ting er ikke lengre som på 1960-tallet. 

Dernest kommer at Trump sine motstandere stort sett er siviliserte mennesker, som viser sin motstand i andre kanaler enn med vold. Ja, det er noen opprør, men få reelle trusler. USA har så sterk nasjonal sikkerhet at det skal veldig mye til før noe kommer fullstendig ut av kontroll. 

Hvis jeg skal spå noe, tror jeg at enten vil Trump framstå som en klovn som ikke får gjennomslag for noen ting, men som fyrer av i alle retninger på sosiale medier og kjefter på alt og alle, vingler og bærer seg. Eller så vil han faktisk drite seg ut så mange ganger at han blir stilt for riksrett. Mistillitsforslag mot presidenten eksisterer ikke i USA. Men han overlever nok disse fire årene, og det blir nok med det. Gjenvalgt blir han neppe. Den neste kandidaten fra Demokratene vil ha tidenes letteste valgkamp.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump har vel vunnet valget med å være "for folk flest", men i administrasjonen sitter det nesten bare styrtrike forretningsfolk og generaler fra forsvaret.

Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kanonføde skrev:

Trump har vel vunnet valget med å være "for folk flest", men i administrasjonen sitter det nesten bare styrtrike forretningsfolk og generaler fra forsvaret.

Vi får se hva som skjer.

Forretningsfolk som statsledere kan aldri slå feil. Heller ikke på Island i 2008.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg har kjent ville nok ikke sagt at jeg er noen god menneskekjenner eller karaktervidne for den del

Men så langt synes jeg han virker ganske mye for ytterliggående for jobben sin

Men føler litt feil å bare mistro også

da jeg selv tenker mye annerledes og ville angrepet oppgaven mye annerledes men jeg er ikke amerikansk

Vet ikke men håper jo at en del er mere"pep talk" for å holde egne " velgergrupper varme"

Føler veldig sterkt at det er veldig alvorlige dager for alle

Økte utfordringer for alle land på en måte

Men mye vet jeg ikke om amerikansk politikk

Men håper intet vondt skjer bare med noen

 

Anonymkode: 24565...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, issomethingwrong said:

Forretningsfolk som statsledere kan aldri slå feil. Heller ikke på Island i 2008.... 

Trump er nok bare ute etter å berike seg selv. Det, og pleie narsissismen. Eneste grunnen til at han stilte til valg var at Obama fornærmet ham. Hurra for verdens mektigste mann.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det holder i lange bananer å bare ikke ta spesielt inn over seg om han faller på meningsmålingene

Anonymkode: 24565...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Syns han sa mye dumt. Er det Norges Bank som styrer Norge? :o Leste ikke hele. Egentlig så syns jeg hele gubben er ufyselig, i det han skryter av å vite ting andre ikke gjør, og tydeligvis er ser på seg selv som en slags helgen. Men får håpe han blir tatt vare på på sykehjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Syns han sa mye dumt. Er det Norges Bank som styrer Norge? :o Leste ikke hele. Egentlig så syns jeg hele gubben er ufyselig, i det han skryter av å vite ting andre ikke gjør, og tydeligvis er ser på seg selv som en slags helgen. Men får håpe han blir tatt vare på på sykehjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker veldig gammelmodige greier spør du meg Jeg tror ikke han når like langt opp på ratingen eller meningsmålingen som den forrige presidenten hvis det er slik de følger med

Men ut over all tvil flink bedriftsøkonom og han har jo et vell av faglige ressurser på et helt kontinent å trekke veksler og hjelp fra

Anonymkode: 24565...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...