Gå til innhold

Har vegen til helvete på jord begynt nå?


Kanonføde

Anbefalte innlegg

Fredag 20. januar 2017, 18:00 norsk tid.

Borte blir sivilie rettigheter, frem med politistater over hele verden... bare tenk hva slags kontroll makta kan ha over innbyggerene i dag, med dagens teknologi. Stasi, hva er det?

En har sett trekkene allerede før Trump i det hele tatt ble nominert. Stadig større innskrenkninger, fordi de skal beskytte oss med "fienden".

Vel, dette kan man skape bilder av gjennom manipulering av media.

Trump har også ressurser til å sette igang terror på amerikansk jord for å øke sentimentet om ytterligere kontroll.

Dette er ikke noe jeg tuller med, det er faktiske bekymringer jeg har. Ikke det at det er noen absolutt sannhet for meg, men jeg er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En svak begynne på hva som kommer.

https://www.nrk.no/urix/trump-motstandere-knuser-ruter-for-innsettelsen-1.13333551

 

Når massedeporteringene begynner, øker også demonstrasjonene, og det blir vold og uro, og det er bare grunn for å øke kontrollen - det virker mot sin hensikt, det kommer bare til å styrke Trump og det han vil. Det han vil er absolutt makt i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Worrysome plenty said:

Tror ikke Trump har så stor makt. 

Mer bekymret over midt-østen.

Mulig han kan skaffe seg mer og mer makt. Se bare på Tyrkia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Worrysome plenty said:

Usa har aldri hatt diktatur. Tyrkia er mere bananrepublikk...

Skummelt med dagens teknologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må bare ta en ting av gangen og en dag av gangen tror jeg Men ja jeg er veldig bekymret Det skjer så mye forferdelig hver dag Rekker ikke høre nyhetene engang

Man må bare prøve å skjerme seg hvis man er av type som "lett tar av" Man kan bare ikke ta alt inn over seg

Men det kjennes som det går mot slutten men tar en dag av gangen

Som doktoren alltid sa Hver dag har ofte nok med sin plage

Prøver å fokusere på helsa

Anonymkode: f381a...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...