Gå til innhold

Hei administrasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei administrasjon: vet at man skriver innpå her og får svar på eget ansvar. Fikk en veldig ubehagelig tilbakemelding på en kommentar i dag. Jeg gav et saklig og vennlig svar tilbake og det ble likevel slettet.(?). En annen svarte direkte " grovt" på noe jeg skrev men ingen reaksjon fra dere. Er det fordi dere kjenner noen av de som skriver innpå her og vet hvor mye de tåler og ikke . At det er noen jeg må lære meg å ikke svare ?. 

Anonymkode: 61daf...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis du tenker på dette svaret, så har jeg rapportert det og bedt om sletting. Det er helt uakseptabelt:

"Kjære lille tøtta! Jeg forstår og ser, og tenker det er godt at du ikke ble dømt for de seksuelle overgrepene du har opplevd. Så fuckings inni helvete heldig du er som kan slå i bordet med noe sånt, din lille sadistiske jævel!!! Har du noen som helst ide om hvordan det er å ikke bli trodd når man har blitt utsatt for vold? HAR DU?????? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var noen som snakket om "tveil-tau" fra bensinstasjon her og.

Anonymkode: 6a884...8e8

Ja, det var til meg. Oppfordring til selvmord hvor vedkommende sa det var salg på Circle K.

Jeg har opplevd på den korte tiden jeg har vært her st noen får si nærmest hva de vil uten reaksjoner, men om andre (spesielt de nye) sier det samme kommer alle etter en. Admin føler jeg gjør som de selv vil etter hvordan dagsformen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

DOL er en gratistjeneste og har ikke sett seg i stand til å ha WM sittende på forumet 24/7. Derfor kan det noen gang ta litt tid før upassende innlegg blir slettet. 

Bruk "Rapporter innlegg" om dere finner upassende språk, eller annet som bør slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hvis du tenker på dette svaret, så har jeg rapportert det og bedt om sletting. Det er helt uakseptabelt:

"Kjære lille tøtta! Jeg forstår og ser, og tenker det er godt at du ikke ble dømt for de seksuelle overgrepene du har opplevd. Så fuckings inni helvete heldig du er som kan slå i bordet med noe sånt, din lille sadistiske jævel!!! Har du noen som helst ide om hvordan det er å ikke bli trodd når man har blitt utsatt for vold? HAR DU?????? "

Ja. 

Anonymkode: 61daf...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutes ago, Master said:

Ja, det var til meg. Oppfordring til selvmord hvor vedkommende sa det var salg på Circle K.

Tror nok det var du som sa dette... at rollene var byttet om...

Anonymkode: 6a884...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror nok det var du som sa dette... at rollene var byttet om...

Anonymkode: 6a884...8e8

Nei, jeg har og ville aldri oppfordret noen til å ta selvmord! Hvor får du dette fra? Utrolig dårlig gjort av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

DOL er en gratistjeneste og har ikke sett seg i stand til å ha WM sittende på forumet 24/7. Derfor kan det noen gang ta litt tid før upassende innlegg blir slettet. 

Bruk "Rapporter innlegg" om dere finner upassende språk, eller annet som bør slettes.

Har hundre prosent forståelse for det :). Voksne folk burde ikke trenge " barnevakt" . Hvor finner jeg " Rapporterte innlegg" ? 

Anonymkode: 61daf...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Master said:

Nei, jeg har og ville aldri oppfordret noen til å ta selvmord! Hvor får du dette fra? Utrolig dårlig gjort av deg.

Ok, da trodde jeg feil da. Beklage.r

Anonymkode: 6a884...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, da trodde jeg feil da. Beklage.r

Anonymkode: 6a884...8e8

Hvorfor skulle jeg bruke anonym funksjonen for å oppfordre meg selv til å ta selvmord? Det er en sinnsyk tanke du kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Master said:

Hvorfor skulle jeg bruke anonym funksjonen for å oppfordre meg selv til å ta selvmord? Det er en sinnsyk tanke du kom med.

Jeg har fortsatt mine mistanker her, men jeg skal ikke spekulere. Jeg vet hvem du var tidligere, og hvilken krutttønne du er.

Anonymkode: 6a884...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fortsatt mine mistanker her, men jeg skal ikke spekulere. Jeg vet hvem du var tidligere, og hvilken krutttønne du er.

Anonymkode: 6a884...8e8

Det er virkelig gammelt nytt at mange tror jeg er en annen bruker med nick maw. Defe får virkelig tro hva dere vil, men det er ikke et faktum :)  Har aldri hatt noen annen bruker her og jeg har aldri skrevet anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Master skrev:

Det er virkelig gammelt nytt at mange tror jeg er en annen bruker med nick maw. Defe får virkelig tro hva dere vil, men det er ikke et faktum :)  Har aldri hatt noen annen bruker her og jeg har aldri skrevet anonymt.

Løgn er ikke pent.

Anonymkode: 9996e...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løgn er ikke pent.

Anonymkode: 9996e...c1c

Nei, det vet jeg godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Master said:

Nei, det vet jeg godt :) 

Det var "tilfeldigvis" du som var offeret i denne uttelsen om kveiltau, når vi skjønte at du var avsender... pussig.

Anonymkode: 6a884...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var "tilfeldigvis" du som var offeret i denne uttelsen om kveiltau, når vi skjønte at du var avsender... pussig.

Anonymkode: 6a884...8e8

Hva mener du? Uansett hvem, så er det ikke riktig med slike "spøker", og i hvertfall ikke på et slikt forum. At du skylder på meg er ganske utrolig, viser dårlig dømmekraft og lite medmenneskelighet. Men jeg er ferdig med det, bare håper at vedkommende ikke sier dette igjen til noen som kanskje ikke tåler å høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Master skrev:

Ja, det var til meg. Oppfordring til selvmord hvor vedkommende sa det var salg på Circle K.

Jeg har opplevd på den korte tiden jeg har vært her st noen får si nærmest hva de vil uten reaksjoner, men om andre (spesielt de nye) sier det samme kommer alle etter en. Admin føler jeg gjør som de selv vil etter hvordan dagsformen er. 

Du er jo rimelig selektiv i det du tar til deg og ikke også, da. Det var jeg som skrev dette til deg som en "spøk". Jeg innså raskt at det var utrolig dumt gjort av meg å skrive slikt til totalt fremmede personer. Jeg prøvde å forklare hvorfor slikt var "spøk og humor" for meg, og jeg beklaget flere ganger i påfølgende innlegg. Jeg ba også umiddelbart selv om sletting.  Det synes du glatt å ha hoppet over! 

Jeg beklager igjen på det sterkeste! Jeg har beklaget og sagt unnskyld flere ganger. Om du likevel og uansett holder dette mot meg, får så være. Jeg kan ikke gjøre mer. 

"Den som er uten synd får kaste den første steinen". Har du aldri sagt noe dumt og stygt til andre som du i etterkant har angret på?  Har du aldri vært så impulsiv at du har snakket før du har tenkt? Gratulerer, da er du nok helt oppegående og frisk! Heldig du! 

Anonymkode: 5a545...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hundre prosent forståelse for det :). Voksne folk burde ikke trenge " barnevakt" . Hvor finner jeg " Rapporterte innlegg" ? 

Anonymkode: 61daf...3a6

Øverst i hvert eneste innlegg. :) Jeg har brukt det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo rimelig selektiv i det du tar til deg og ikke også, da. Det var jeg som skrev dette til deg som en "spøk". Jeg innså raskt at det var utrolig dumt gjort av meg å skrive slikt til totalt fremmede personer. Jeg prøvde å forklare hvorfor slikt var "spøk og humor" for meg, og jeg beklaget flere ganger i påfølgende innlegg. Jeg ba også umiddelbart selv om sletting.  Det synes du glatt å ha hoppet over! 

Jeg beklager igjen på det sterkeste! Jeg har beklaget og sagt unnskyld flere ganger. Om du likevel og uansett holder dette mot meg, får så være. Jeg kan ikke gjøre mer. 

"Den som er uten synd får kaste den første steinen". Har du aldri sagt noe dumt og stygt til andre som du i etterkant har angret på?  Har du aldri vært så impulsiv at du har snakket før du har tenkt? Gratulerer, da er du nok helt oppegående og frisk! Heldig du! 

Anonymkode: 5a545...62b

Jeg holder ikke dette mot deg, jeg bare svarte på denne tråden at det var til meg det var skrevet. Trenger ikke å fortsette med denne, jeg er ferdig med det for lengst. Vi alle driter oss ut iblant, slik er det. Jeg er på langt nær perfekt, og jo jeg selvklart også sagt/skrevet ting jeg angrer på.

Igjen så var det kun et svar til TS, og ikke noe fortsettelse av kritikk mot deg igjen. Beklager om det ble dårlig formulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...