Gå til innhold

Hei administrasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Master skrev:

Jeg holder ikke dette mot deg, jeg bare svarte på denne tråden at det var til meg det var skrevet. Trenger ikke å fortsette med denne, jeg er ferdig med det for lengst. Vi alle driter oss ut iblant, slik er det. Jeg er på langt nær perfekt, og jo jeg selvklart også sagt/skrevet ting jeg angrer på.

Igjen så var det kun et svar til TS, og ikke noe fortsettelse av kritikk mot deg igjen. Beklager om det ble dårlig formulert.

Hei Master! Takk for "tilgivelse", det gjorde godt! :)

Denne gangen svarer jeg med mitt eget nick for å gi meg til kjenne og for å renvaske deg for mistanker om at du har drevet og skrevet med deg selv. Det har du altså ikke, for det var meg, Rådvilla, som skrev dette om taukveiler på billigsalg på Cicle K, til deg. Alt godt ønskes deg videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Rådvilla skrev:

Hei Master! Takk for "tilgivelse", det gjorde godt! :)

Denne gangen svarer jeg med mitt eget nick for å gi meg til kjenne og for å renvaske deg for mistanker om at du har drevet og skrevet med deg selv. Det har du altså ikke, for det var meg, Rådvilla, som skrev dette om taukveiler på billigsalg på Cicle K, til deg. Alt godt ønskes deg videre! 

Lige måde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei administrasjon: vet at man skriver innpå her og får svar på eget ansvar. Fikk en veldig ubehagelig tilbakemelding på en kommentar i dag. Jeg gav et saklig og vennlig svar tilbake og det ble likevel slettet.(?). En annen svarte direkte " grovt" på noe jeg skrev men ingen reaksjon fra dere. Er det fordi dere kjenner noen av de som skriver innpå her og vet hvor mye de tåler og ikke . At det er noen jeg må lære meg å ikke svare ?. 

Anonymkode: 61daf...3a6

Hei,

Dersom noen skriver en kommentar til deg som du oppfatter som upassende, så er det fint om du klikker på "Rapporter innlegg" på akkurat den kommentaren du reagerer på. Du kan også velge å gi en begrunnelse for hvorfor du mener kommentaren bør slettes eller redigeres. Vi går gjennom rapporter noen ganger daglig, så alle rapporter vil bli vurdert.

Når det gjelder innlegg du selv har opplevd å få slettet, så kan det både skyldes at du har skrevet noe vi har vurdert som upassende - men det kan like gjerne skyldes at du har deltatt i en diskusjon hvor en annen har skrevet noe upassende. Dersom vi sletter en kommentar, så sletter vi som regel også kommentarer som siterer den kritikkverdige kommentaren.

Dersom vi velger å ikke gjøre noe med et rapportert innlegg, så vil det være rimelig å forstå det som vi ikke er enig i vurderingen til den som rapporterer. Tilsvarende kan man IKKE forstå det at vi ikke sletter alt som kanskje burde ha vært slettet av innlegg som ikke har blitt rapportert. Manglende sletting av støtende innlegg vil som regel skyldes at ingen har rapportert innlegget og at moderator i tillegg har oversett kommentaren. På doktoronline.no blir ikke alle innlegg lest av moderator. Ganske mye blir lest, men vi er avhengig av at våre brukere rapporterer innlegg dersom vi skal bli kvitt alt vi ikke ønsker postet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei,

Dersom noen skriver en kommentar til deg som du oppfatter som upassende, så er det fint om du klikker på "Rapporter innlegg" på akkurat den kommentaren du reagerer på. Du kan også velge å gi en begrunnelse for hvorfor du mener kommentaren bør slettes eller redigeres. Vi går gjennom rapporter noen ganger daglig, så alle rapporter vil bli vurdert.

Når det gjelder innlegg du selv har opplevd å få slettet, så kan det både skyldes at du har skrevet noe vi har vurdert som upassende - men det kan like gjerne skyldes at du har deltatt i en diskusjon hvor en annen har skrevet noe upassende. Dersom vi sletter en kommentar, så sletter vi som regel også kommentarer som siterer den kritikkverdige kommentaren.

Dersom vi velger å ikke gjøre noe med et rapportert innlegg, så vil det være rimelig å forstå det som vi ikke er enig i vurderingen til den som rapporterer. Tilsvarende kan man IKKE forstå det at vi ikke sletter alt som kanskje burde ha vært slettet av innlegg som ikke har blitt rapportert. Manglende sletting av støtende innlegg vil som regel skyldes at ingen har rapportert innlegget og at moderator i tillegg har oversett kommentaren. På doktoronline.no blir ikke alle innlegg lest av moderator. Ganske mye blir lest, men vi er avhengig av at våre brukere rapporterer innlegg dersom vi skal bli kvitt alt vi ikke ønsker postet her.

Full forståelse for det. Takk for svar. Nå meldte NHD fra i dette tilfellet. Jeg visste  ikke hvordan man gikk frem . :)

Anonymkode: 61daf...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Full forståelse for det. Takk for svar. Nå meldte NHD fra i dette tilfellet. Jeg visste  ikke hvordan man gikk frem . :)

Anonymkode: 61daf...3a6

Det var flere brukere som hadde rapportert dette innlegget, så når kommentarer er svært grove hjelper vanligvis brukerne oss godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...