Gå til innhold

Virkelighetsflukt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg ser film etter film, og min samboeren er frustrert. Han kaller det virkelighetsflukt, men så sa jeg til han "Ja jeg takler ikke virkeligheten akkurat nå". Film får fokuset vekk fra mine tanker, fra alt, all galskapen rundt meg. Da er det vel ikke galt? Skal jo snart få en sprøyte, kanskje jeg kommer tilbake til virkeligheten da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg ser film etter film, og min samboeren er frustrert. Han kaller det virkelighetsflukt, men så sa jeg til han "Ja jeg takler ikke virkeligheten akkurat nå". Film får fokuset vekk fra mine tanker, fra alt, all galskapen rundt meg. Da er det vel ikke galt? Skal jo snart få en sprøyte, kanskje jeg kommer tilbake til virkeligheten da? 

Forstår deg. Han får holde ut noen dager til.

Anonymkode: eab47...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår deg. Han får holde ut noen dager til.

Anonymkode: eab47...0eb

Takk for forståelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ser film etter film, og min samboeren er frustrert. Han kaller det virkelighetsflukt, men så sa jeg til han "Ja jeg takler ikke virkeligheten akkurat nå". Film får fokuset vekk fra mine tanker, fra alt, all galskapen rundt meg. Da er det vel ikke galt? Skal jo snart få en sprøyte, kanskje jeg kommer tilbake til virkeligheten da? 

Har du forsøkt å se det hele fra hans ståsted? Jeg forstår han er frustrert, og dette er ikke ment som kritikk mot deg. Mulig mange er uenig med meg også. Men det å se film etter film, daglig (?) har du vel også gjort en stund? Jeg vet ikke hvordan du har det, men det høres ikke akkurat veldig sunt ut, og at det er en virkelighetsflukt kan nok godt stemme. 

Hva sier din behandler?

Er jo trist at man har det slik, masse lykke til videre.

Endret av Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Master skrev:

Har du forsøkt å se det hele fra hans ståsted? Jeg forstår han er frustrert, og dette er ikke ment som kritikk mot deg. Mulig mange er uenig med meg også. Men det å se film etter film, daglig (?) har du vel også gjort en stund? Jeg vet ikke hvordan du har det, men det høres ikke akkurat veldig sunt ut, og at det er en virkelighetsflukt kan nok godt stemme. 

Hva sier din behandler?

Vet ikke hva annet jeg skal gjøre. 

Sykepleieren sier ikke så mye om det, er vel greit. Er jo mitt liv-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville jeg skulle bli fjernere og fjernere,det er sikkert spennende å se på når folk mister forstanden. Nå takler jeg ikke mer, da edr det plutselig det at jeg har gått over en grense. Forstår bare ikke hvordan de tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, stjernestøv skrev:

De ville jeg skulle bli fjernere og fjernere,det er sikkert spennende å se på når folk mister forstanden. Nå takler jeg ikke mer, da edr det plutselig det at jeg har gått over en grense. Forstår bare ikke hvordan de tenker. 

Hvis det er psykiateren og psykepleieren du snakker om så ville de helt sikkert ikke at du skulle bli dårligere. Om det er åndene dine så aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis det er psykiateren og psykepleieren du snakker om så ville de helt sikkert ikke at du skulle bli dårligere. Om det er åndene dine så aner jeg ikke.

Jo sykepleieren ville se hvor langt det kunne gå,han syns jo det åndelige var spennende. Jeg har virkelig nådd bunnen nå, og føler meg ikke bra. Da har jeg gått over en grense. Mine åndelige venner ønsker meg alt godt. Snart er det åndelige borte, hva skal vi snakke om da? Da er jeg ikke spennende lenger, jeg føler meg utmattet pga energier. Føler jeg kan dø av dette, det sa jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo sykepleieren ville se hvor langt det kunne gå,han syns jo det åndelige var spennende. 

Her er jeg helt sikker på at du har misforstått sykepleieren. Dersom han hadde ment dette hadde han ikke rapportert behovet for medisinering til psykiateren, som heldigvis har valg en form som vil bidra til stabil dosering. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo sykepleieren ville se hvor langt det kunne gå,han syns jo det åndelige var spennende. Jeg har virkelig nådd bunnen nå, og føler meg ikke bra. Da har jeg gått over en grense. Mine åndelige venner ønsker meg alt godt. Snart er det åndelige borte, hva skal vi snakke om da? Da er jeg ikke spennende lenger, jeg føler meg utmattet pga energier. Føler jeg kan dø av dette, det sa jeg og.

Hold fast på at du snart vil føle deg bedre stjernestøv. Du er et spennende menneske uavhengig av det åndelige, du må ikke tenke noe annet. Du rommer så mye mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Her er jeg helt sikker på at du har misforstått sykepleieren. Dersom han hadde ment dette hadde han ikke rapportert behovet for medisinering til psykiateren, som heldigvis har valg en form som vil bidra til stabil dosering. 

Jeg spurte etter xeplion fordi NHD skrev om det en gang, at det kunne hjelpe. Det er likegyldig for dem hvordan jeg har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tilstede skrev:

Hold fast på at du snart vil føle deg bedre stjernestøv. Du er et spennende menneske uavhengig av det åndelige, du må ikke tenke noe annet. Du rommer så mye mer enn det. 

Takk. Føler meg bare så dårlig nå og det virker lenge til tirsdag, men får holde ut. Ta det med ro, har jo vival..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mulig det er bare vrangforestillinger, når jeg snakket om det til samboeren min sa han "Nei nå er du helt". Ja jeg er vel helt...samme det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg surrer sikkert nå, føler meg ikke klar i hodet. De er jo mine jordiske hjelpere, bare følte de var imot medisiner. Men kanskje det er bare noe jeg tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg surrer sikkert nå, føler meg ikke klar i hodet. De er jo mine jordiske hjelpere, bare følte de var imot medisiner. Men kanskje det er bare noe jeg tror. 

Jeg tror ikke dine "jordiske hjelpere" er i mot medisiner, tvert imot ønsker de vel at du skal begynne på en og stabilisere deg på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tilstede skrev:

Jeg tror ikke dine "jordiske hjelpere" er i mot medisiner, tvert imot ønsker de vel at du skal begynne på en og stabilisere deg på den.

Ja. Har bare så mange tanker om alle mulige ting, analyserer ting. Men jeg er jo ingen psykoterapeut. Men det er jo derfor jeg må se på film. Bare det at det var så viktig at jeg fikk nok søvn, jeg sover og sover jeg. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man blir misbrukt og mistrodd i alt man sier og gjør i dag føler jeg uansett

Selv har jeg det også slik at mine nærmeste snakker jeg lite om Jeg surrer en del sikkert jeg også Det burde være mulig å danne seg en begrunnet oppfatning om ting uten at det har negative konsekvenser for omgivelsene

Det er så mye som er veldig rart Har inntrykk man tar inn pasienter på sykehus her til lands uten faktisk å ha plass for dem

All statistikk tilsier jo at der alltid er ledig kapasitet ved et annet sykehus

Kan ikke skjønne annet enn at det må være et megaberg med juks og bedrag i dette samfunn

Rart da også med nå også snakk om masseledighet

Bør hele landet involveres i tryggingsarbeide eller bare utvalgte fagpersoner

Ja hva er best Alle går jeg for

Klar over at alt vi sier blir brukt mot oss akkurat som i en ikke altfor gammel western

Au skit det gikk som det gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maggie55 skrev:

Man blir misbrukt og mistrodd i alt man sier og gjør i dag føler jeg uansett

Selv har jeg det også slik at mine nærmeste snakker jeg lite om Jeg surrer en del sikkert jeg også Det burde være mulig å danne seg en begrunnet oppfatning om ting uten at det har negative konsekvenser for omgivelsene

Det er så mye som er veldig rart Har inntrykk man tar inn pasienter på sykehus her til lands uten faktisk å ha plass for dem

All statistikk tilsier jo at der alltid er ledig kapasitet ved et annet sykehus

Kan ikke skjønne annet enn at det må være et megaberg med juks og bedrag i dette samfunn

Rart da også med nå også snakk om masseledighet

Bør hele landet involveres i tryggingsarbeide eller bare utvalgte fagpersoner

Ja hva er best Alle går jeg for

Klar over at alt vi sier blir brukt mot oss akkurat som i en ikke altfor gammel western

Au skit det gikk som det gikk

Forstår ikke hva du mener med dette jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Hva jeg etterlyser fra mine leger er en konkret oppfatning om medisin kontra ikke

Høres ut som du iallefall er i dialog

Håper det går an at du også blir bra og håper at du kommer raskt på bena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maggie55 skrev:

Hva jeg etterlyser fra mine leger er en konkret oppfatning om medisin kontra ikke

Høres ut som du iallefall er i dialog

Håper det går an at du også blir bra og håper at du kommer raskt på bena

Åja. Ja det er jo en dialog der, grunnen til at jeg vil ta xeplion er at jeg er lei av å styre det selv, slutte begynne, trappe ned og trappe opp. Trenger et stabilt liv. Har holdt på sånn siden jeg var ganske ung. Takk, håper på å bli bra fort. 

Det har alltid vært mas om medisiner, men ikke fra fact team. Burde gjøre meg glad, men føler meg bare dårlig. 

Har du spurt dine leger hva de mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...